پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تنها خبر خوشی که شنیدیم این بود که نکونام استقلال را ترک نکرد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط استقلال پیش از اولی نبازی لیگ 23، اظهار داشت: با همه فراز و نشیب‌ها لیگ شروع شده و استقلال هم باید وارد مسابقات شود. شرایط تیم خوب نیست. نه در حفظ بازیکنان سال قبل خوب عمل کردند و نه در یارگیری، نه تمرینات پیش فصل خوبی داشتند و نه بدنسازی ولی با همه این تفاسیر، استقلال تیم بزرگی است و باید لیگ را با همه این سختی ها شروع کند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند. آن‌ها باید توان و تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند. باید درمورد پیراهنی که تنشان هست فکر کنند. استقلال امسال سال سختی دارد اما نام بزرگی دارد و مطمئن باشید امسال هم یکی از مدعیان است.

بیانی در مورد صحبت‌های جدید نکونام مبنی بر اینکه استقلال مانند بچه‌ای شده که از پشت ویترین خریدهای دیگران را تماشا می‌کند، گفت: تنها خبر خوشی که این چند وقت از استقلال شنیدیم این بود که نکونام استقلال را ترک نکرد. این خیلی مهم است. تنها خبری که می‌توانست هوادار و پیشکسوتان را خوشحال کند. او پا پس نکشید. ماند تا بجنگد. جواد هم از خانواده استقلال است و این شرایط را درک کرده، امیدوارم با همه این سختی‌ها، استقلال شروع خوبی داشته باشد. کار خیلی سخت است اما هر اتفاقی بیفتد، هواداران و پیشکسوتان این تیم را دوست دارند. هر اتفاقی بیفتد در عشق و علاقه آن‌ها به این تیم تفاوتی ایجاد نمی‌شود.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه سرمربی تیم اعلام کرد همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی غرق شود همه غرق می‌شوند، عنوان کرد: او می‌خواهد بازیکن و هوادار شرایط را درک کنند. هر اتفاقی بیفتد هوادار هم جزو استقلال است. ممکن است تیم امسال نتیجه خوبی نگیرد ولی مهم است که همه اعضای این خانواده در کنار هم باشند. همه مشکلات استقلال به عدم مدیریت باشگاه بر می‌گردد. در حساس‌ترین برهه و زمانیکه همه چیز باید در آرامش باشد، مدیران استعفا می‌دهند و مدیرعامل عوض می‌شود. همه، مشکلات استقلال را می‌دانند اما مهم است که مدیریت از سرمربی و تیم حمایت کند. در این شرایط که کادرفنی کنار تیم مانده و کار را با جدیت ادامه می‌دهد خیلی ارزش دارد.

بیانی در خصوص بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: همیشه بازی‌های ابتدایی لیگ سخت بوده، باید ببینیم تیم استقلال درون زمین چه شرایطی دارد. با اینکه تیم، پیش فصل خوبی نداشته ولی فکر می‌کنم از هفته چهارم پنجم استقلال واقعی و یک تیم خوب را خواهیم دید. همه ما برای سربلندی استقلال دعا می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: