پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
به گزارش ورزش سه، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی امروز نخستین بازی فصل جدید خود را مقابل آلومینیوم اراک برگزار می‌کند که همچنان بحث‌های زیادی پیرامون کمبود مهاجم در لیست تیمش وجود دارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که در ازای خروج عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا تنها توانست شهاب زاهدی را جذب کند تصمیم دارد با همین مهاجم به مصاف آلومینیوم اراک برود.

انگیزه بالای زاهدی برای موفقیت با پیراهن پرپسولیس سبب خط زدن اسم مهدی عبدی از ترکیب اصلی این تیم برای بازی اول شده است تا زاهدی به عنوان مهاجم هدف برای پرسپولیس بازی کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که ار استرس زاهدی در طول اردوی پیش فصل مطلع شده است چندین جلسه با این بازیکن داشته تا اعتماد به نفس لازم را به او بدهد.

گل محمدی تصمیم دارد زاهدی را در صورت هرگونه عملکرد در بازی نخست لیگ برتر در خط حمله حفظ کند تا مهاجم جدیدالورود به هماهنگی و تمرکز کافی برای امر گلزنی برسد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که انتخاب‌های محدودی برای خط حمله داشت زاهدی را بهتر از عبدی دانست تا این بازیکن تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار بسته و امیدهای گل محمدی را در خط حمله پاسخ بدهد.

کادرفنی پرسپولیس اعتقاد ویژه‌ای به زاهدی پیدا کرده است اما به خوبی می‌داند نیاز به زمان دارد تا موقعیت‌های گل را به تور دروازه رقیبان بچسباند.

از این رو زاهدی فعلا در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی خواهد کرد تا بتواند آشنایی کامل با ترکیب و آگاهی محیطی لازم با تاکتیک‌های تیمش در داخل مستطیل سبز پیدا کند.

زاهدی قرار است تنها مهاجم تخصصی پرپسولیس در بازی با آلومینیوم باشد اما وحید امیری نیز به عنوان مهاجم کاذب به کمک او خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: