پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال سکان‌دار مدیریت باشگاه پیکان شد.
به گزارش "ورزش سه"، حمید عباسی که طی یک سال اخیر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان فعالیت داشت، با نظر هیئت مدیره این کارخانه تغییر کرد و احمد مددی جای او را گرفت.
حمید عباسی که تجربه هشت سال فعالیت به‌عنوان مدیرعاملی باشگاه پیام مخابرات را داشت، سال گذشته در شرایط روی صندلی مدیریت باشگاه پیکان تهران نشست که ۱۲ روز به شروع مسابقات فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر باقی مانده بود و حالا پس از سپری شدن دو هفته از آغاز بازی‌های فصل جدید جای خود را به احمد مددی داده است.

احمد مددی که از مهرماه ۹۹ تا شهریورماه ۱۴۰۰ به‌عنوان سرپرست و مدیرعامل باشگاه استقلال فعالیت داشت و پس از آن هم حدود یک سال مدیر ورزشگاه آزادی بود، حالا دوباره به لیگ برتر بازگشت و جانشین عباسی در باشگاه پیکان شد.

هم‌اکنون مراسم تودیع حمید عباسی و معارفه احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان در شرکت ایران خودرو در حال برگزاری است و این تغییر بنابر نظر رئیس این شرکت خودروساز صورت گرفته است.

عباسی به دلیل بازنشستگی دیگر اجازه فعالیت در مدیرعاملی باشگاه پیکان را نداشت و این جایگاه، آخرین پُست او در عرصه ورزشی بود.

استقلال در دوران مدیریت احمد مددی، ابتدا محمود فکری را به‌عنوان سرمربی داشت که در اواسط فصل با نظر این مدیرعامل، فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها نشست و در نهایت هم فصل را با قرار گرفتن در جایگاه سوم لیگ برتر و حضور در فینال جام حذفی و نایب‌قهرمانی تمام کردند.

حضور احمد مددی که تجربه زیادی در عرصه باشگاهی در فوتبال ایران دارد، در گذشته و پیش از حضور در مدیریت باشگاه استقلال به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال و معاون ورزشی باشگاه سایپا، عضو هیئت رئیسه فدراسیون دو و میدانی و ... فعالیت داشته و علاوه بر آن در مقطعی قائم مقام باشگاه پیکان هم بوده که دوباره به این باشگاه بازگشت.

پیکان که در رشته‌های مختلف تیمداری می‌کند و دارای زیرساخت تقریبا مناسبی در عرصه ورزش و فوتبال است، فصل جدید لیگ برتر را با رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی آغاز کرده که توانسته دو بازی را با موفقیت مقابل تیم‌های پرمهره نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان پشت سر بگذارد و از هر دو مسابقه امتیاز بگیرد.

حالا با حضور احمد مددی در راس باشگاه پیکان باید دید برنامه خودروسازان برای ادامه فصل چطور خواهد بود، چراکه آنها طی یکی، دو سال اخیر با کمترین بودجه وارد مسابقات شدند و فعالیت زیادی در نقل و انتقالات نداشتند و به طبع هدف‌شان صرفا ماندن در لیگ برتر فوتبال و موفقیت در سایر رشته‌ها ازجمله والیبال بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: