پایگاه خبری خانه فوتبال:

ظاهرا جواد نکونام سرمربی استقلال از جدایی خرید جدید آبی‌ها حسابی شاکی شده است.
به گزارش همشهری‌آنلاین، منتظر محمد بازیکن عراقی که چند هفته پیش با استقلال قرارداد امضا کرد، نخستین بازیکنی بود که به‌دلیل سقف بودجه شرایط ثبت قرارداد با این تیم را پیدا نکرد تا راهی مس رفسنجان شود.
روز یکشنبه اما آریا برزگر هم راهی نساجی شد و جالب اینجاست که جواد نکونام سرمربی آبی‌ها از جدایی این بازیکن اطلاع قبلی نداشت.
ماجرا هم از این قرار است که مدیران استقلال از برزگر خواسته بودند تا مبلغ قراردادش را کم کند ولی او موافقت نکرده و در نهایت راهی نساجی شده است.

یکی از مربیان استقلال در این زمینه به همشهری می‌گوید: «کادر فنی در جریان جدایی این بازیکن نبود و نکونام هم به‌شدت بابت این اتفاق ناراحت و عصبانی است. باشگاه به ما گفته که برزگر بدون گرفتن رضایت‌نامه از استقلال جدا شده ولی از یک طرف هم شنیدیم که او بعد از توافق با باشگاه به نساجی رفته است و نمی‌دانیم حرف چه‌کسی را باور کنیم. نکونام روی جذب بازیکنان جوان تأکید داشت ولی ما متأسفانه برزگر را از دست دادیم.»

البته سایت طرفداری هم روز گذشته با انتشار خبری مدعی شد که مدیران استقلال برای کاهش هزینه‌هایشان قرارداد برزگر را امضا نکردند تا بتوانند یک مهاجم باکیفیت برای استقلال جذب کنند. با این حال جدایی برزگر موضوعی بود که با ناراحتی نکونام همراه شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: