پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدارهای استقلال و پرسپولیس دراستادیوم آزادی هم چنان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
​این هفته دیدار پرسپولیس دربرابر ذوب آهن دراستادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و هفته بعد هم استقلال تهران باید در استادیوم خالی از تماشاگر پذیرای تیم استقلال خوزستان باشد.
مجری برنامه فوتبال برتر پیشنهاد داد در جاهایی از استادیوم آزادی که در حال بازسازی است از سوی باشگاه استقلال و پرسپولیس بنر نصب شود و در سکوهایی که دست نخورده تماشاگر بنشیند. سازمان لیگ با این پیشنهاد موافقت کرد و اعلام داشت حاضر به پذیرایی از تیم‌های تماشاگران تیم‌های استقلال و پرسپولیس است اما شورای امنیت به نظر با این پیشنهاد مخالف است و بازی‌های لیگ برتر در استادیوم آزادی تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

گفته می‌شود این محدودیت تا پایان فیفا دی ادامه می‌یابد و بعد از فیفا دی بازی‌های استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. البته تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای بهره‌مندی از حمایت تماشاگر تصمیم گرفته بودند بازی‌های خود را به استادیوم یکی از شهرهای مجاور تهران ببرند که با اجرای این پیشنهاد هم مخالفت شد و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از هفته پنجم با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. جالب اینکه در هفته پنجم دو تیم باید به مصاف هم بروند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: