پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیر قلعه نویی در پاسخ به احتمال حضور سردار آزمون در جام ملت های آسیا به یک پاسخ کوتاه بسنده کرد: ان‌شاءالله که هستش، توکل به خدا!
به گزارش "ورزش سه"، یکی از ابهامات بزرگ در راه حضور تیم ملی ایران در جام ملت ها، شرکت یا عدم شرکت سردار آزمون در این پیکارهاست. برخی از رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که این بازیکن به باشگاه رم قول داده که در این مسابقات شرکت نکند و حالا این موضوع به چالشی برای تیم ملی تبدیل شده است.

سوال درخصوص حضور آزمون در جام ملت‌ها، در همان اوایل گفتگوی سرمربی تیم ملی با خبرنگاران مطرح شد. البته که امیر قلعه نویی نیز با صراحت از شرکت سردار در این رقابت‌ها خبر نداد تا به نوعی نگرانی‌ها بابت این مسئله وجود داشته باشد.

«یک سوال در مورد سردار آزمون دارم، لطفا در مورد این موضوع شفاف صحبت کنید. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که سردار به آقای مورینیو و باشگاه رم قول داده است که در جام ملت های آسیا شرکت نکند.» این سوالی است که توسط یکی از خبرنگاران مطرح شد.

امیر قلعه نویی نیز در پاسخ به آن گفت: خدمت شما عرض کنم که آقای آزمون در لورکوزن و پیش از فصل مصدوم شد. چندین هفته‌ای هم نبودند. نه در تمرینات عمومی حضور داشت و نه در مسابقات شرکت کرد.

ما این لیست را یک ماه قبل اعلام کردیم و بازیکنانی که مصدوم هستند مانند سردار آزمون، علی قلی‌زاده، امید نورافکن و محمد کریمی و ... جز نفرات ما نبودند. اینکه حالا آقای آزمون قول داده است یا خیر را خبر ندارم. ولی پیش از فصل ایشان مصدوم شد و در این اردو غایب است.

«امیرخان! آیا در این سه، چهار روز با خود سردار صحبتی داشته اید تا مطمئن شوید و خیالتان راحت باشد؟» سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: 

من این ارتباطات را معمولا برای کسانی که هستند میگذارم! حالا اسمشان را نمی آورم، تقسیم کرده ایم دیگر. نه، حالا بعضی‌ها را تقسیم کرده ایم که با فلان بازیکن باشند و بعضی‌ها با کسان دیگر.

«آیا این افراد خیالتان را راحت کرده اند که سردار برای جام ملت‌ها باشد؟» قلعه نویی در پاسخ می گوید: حالا ان‌شاءالله که هستش، توکل به خدا!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: