پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال رقم بدهی انباشته این باشگاه را تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با اشاره به صورت های مالی تا سال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ عنوان کرد: بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی ما نزدیک به ۵۴۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ، نزدیک به ۴۷۰ میلیارد هزینه حق الزحمه بازیکنان و کادرفنی است؛ یعنی نزدیک ۸۵ تا ۹۰ درصد که این رقم برای پارسال است.

او یادآور شد: جالب است که میزان درآمد باشگاه استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان است. باشگاه بزرگ استقلال پارسال نزدیک ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده ولی درآمد کمی داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: میزان بدهی انباشته استقلال ۸۷۱ میلیارد تومان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ است که این نشان می دهد وضعیت باشگاه استقلال چندان خوب نیست!

خطیر عنوان کرد: نمی دانم در این وضعیت که شما ۴۷۰ میلیارد حق الزحمه از سال قبل دارید و طبیعتا اگر حداقل ۲۰ درصد برای فصل جدید بخواهد اضافه شود، چه اتفاقی می افتد؟

او ادامه داد: در این فصل قانون سقف قرارداد آمد، در حالی که سقف ما نزدیک به ۳۱۰ میلیارد است؛ از سوی دیگر باید ۵۵۰ میلیارد را مدیریت می کردیم و قانون هم رعایت می شد که کارمان را سخت می‌کرد و از سوی دیگر هوادار هم فشار می آورد که می‌گوید من از تیمم قهرمانی می خواهم و به هیچ مسئله‌ای توجهی ندارم. هوادار به من می گوید اگر نمی توانستی کاری کنی چرا آمدی؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: