پایگاه خبری خانه فوتبال:

برنامه شب گذشته فوتبال برتر فرصتی برای حمله بیشتر به باشگاه سپاهان بود که حالا یک ائتلاف جدی را مقابل خود می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه باشگاه سپاهان بلافاصله بعد از صحبت‌های خطیر اقدام به انتشار بیانیه‌ای علیه وی با تهدید او به شکایت کرد اما به نظر می‌رسد نیروی این باشگاه ثروتمند اصفهانی در مقابل رقبا رو به تحلیل است. آن هم در شرایطی که آنها از ۴ هفته ابتدایی لیگ، با قدرت ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند و حالا همه به دنبال این هستند که آنها را از اریکه قدرت به زیر بکشند.

دیشب علی خطیر از باشگاه سپاهان انتقادات مختلفی کرد و اتهامات مختلفی به آن زد که این مسئله با صحه محمدحسین میثاقی هم مواجه شد. خطیر همچنین در بخشی از صحبت‌هایش به بیانیه سپاهان اشاره کرد و گفت آنها مهاجمان لیگ را در باشگاه خود احتکار کرده‌اند! که این صحبت عطف به نامه دیروز تراکتوری‌ها علیه سپاهان و درخواست آنها برای سقوط این باشگاه اصفهانی به دسته پایین‌تر بود که پس از تنش‌های بین زنوزی و مدیران باشگاه طلایی پوش اصفهانی، قابل پیشبینی بود که آنها روزی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در این بین سپاهانی‌ها دیروز تصاویری از تمرینات خود منتشر کردند که عیسی آل کثیر، مهاجم سابق پرسپولیس را در حین تمرینات این تیم نشان می‌داد. آل کثیر با همان چهره غالبا اخمو در حال انجام تمرینات بدنسازی و کار با توپ بود؛ درحالی که مشخص است که ذهن او درگیر چیز دیگری است.

عیسی وزنه ۱۵ کیلویی را بر دوش دارد اما در عمل فشار روانی‌ بیشتر از این حرف‌ها روی دوشش سنگینی می‌کند. روزهایی که او را دوباره به نوعی از بازی محروم کرده است.

او که در چهار هفته اول لیگ به میدان نرفته و حتی اسمش به عنوان بازیکن سپاهان ثبت نشده حالا در خطر از دست دادن قراردادی است که می‌توانست در زندگی او تغییری ایجاد کند. عیسی حالا با وضعیتی در باشگاه سپاهان مواجه شده که قبلا مشابهش را تجربه نکرده؛ اینکه باشگاهی که با آن قرارداد بسته نمی‌تواند قرارداد او را ثبت کند و این مسئله تا آنجا ادامه پیدا کرده که ممکن است این تیم اصفهانی را وادار به عقب نشینی مقابل این اتهامات و حملات کند. چیزی که شاید فعلا بشود با لغو یکی دو قرارداد آن را رفع و رجوع کرد.

اگرچه سپاهانی‌ها عقیده دارند هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند و کار غیرقانونی انجام نداده‌اند و اگر هم اتهامی مورد توجه آنهاست، تنها به دلیل این بوده که توانسته‌اند قانون را دور بزنند!

اما در این جنگ حقوقی و در شرایطی که به نظر می‌رسد سازمان لیگ به صورت آشکار جانب دیگر ماجرا را گرفته است، تکلیف عیسی آل کثیر به عنوان مهاجمی که حداقل دو باشگاه مهم لیگ برتری (پرسپولیس و تراکتور) به خرید او علاقه‌مندند روی هوا باقی مانده است و با اتمام روزهای فیفا و شروع مجدد لیگ چاره‌ای باید در این خصوص اندیشیده بشود‌. مسئله‌ای که به مرور ورود خود عیسی را هم در پی خواهد داشت. بازیکنی که تا به امروز در پاسخ به تلفن‌ها و واسطه‌تراشی‌های باشگاه‌های خواهانش ایستادگی کرده و گفته در سپاهان می‌ماند.

اینکه آینده چگونه باشد به هیچ وجه مشخص نیست. همه چیز به قدرت مدیریت سپاهان، فشار رقبا و تصمیمات انضباطی و البته مسائل فی ما بین مدیریت باشگاه سپاهان، رئیس فدراسیون و سرپرست سازمان لیگ و البته رئیس (غیر اسمی) سازمان لیگ مربوط می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: