پایگاه خبری خانه فوتبال:

رد شکایت استقلال در ماجرای ایمیل‌های آمانوف!

شکایت باشگاه استقلال از دو کارمند سابق در ماجراى حذف ایمیل‌هاى آمانوف در مرحله بازپرسى رد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای پاک شدن ایمیل‌های ارسالی آمانوف، ستاره ازبک سابق استقلال، یکی از اتفاقات عجیب فوتبال در روزهای گذشته بود. این ادعا را علی خطیر در برنامه فوتبال برتر تایید کرد و البته که باشگاه استقلال با مشکوک شدن در این خصوص از دو کارمند سابق باشگاه شکایت کرد.

فرزاد نادرى، مترجم ریکاردو ساپینتو، که نامش در این پرونده مطرح شده بود با ارائه مستنداتى در این خصوص اظهار داشت: من پیش از این هم اعلام کرده بودم این ادعا دروغ و یک تهمت مشخص است که البته خوشبختانه در مرحله اولیه رسیدگى این ادعا رد و پرونده مختومه شد.

نادرى که مستندات مرتبط با این پرونده را در اختیار خبرنگار "ورزش سه" قرار داد اضافه کرد: در این ادعاى غیر واقعى آنقدر موضوعات متناقض و عجیبى مطرح شده که واقعا نمى‌توانیم منبع انتشار این دروغ‌ها را پیدا و شکایت کنیم. آقاى محمدرضا بیات، عضو حقوقى باشگاه، در جلسه‌اى به من اعلام کردند ایمیل‌هاى خروجى ارسال شده باشگاه پاک شده در حالى که ایمیل آمانوف ایمیل ورودى و دریافتى است و البته این ادعا از اساس دروغ است. برخى هم ادعا کردند ایمیلى پاک شده که از جانب باشگاه تحویل ما شده در حالى که اصلا این آدرس ایمیل را خود من ایجاد کردم و این ادعا هم دروغ بود.

نادرى در پایان گفت: پرونده شکایت از من و بهنام نصیرى در تاریخ ١٩ تیرماه تشکیل شد. بر اساس ابلاغیه نتیجه بازپرسى که در سامانه هم قابل مشاهده است این شکایت از اساس رد شده و پیگیرى آن نشان مى‌دهد پرونده مختومه اعلام شده؛ چون این ادعا دروغ و بهانه‌گیرى بود. مقصرانى که به پیغام‌هاى شفاهى و نوتیس‌هاى مکتوب آمانوف بى‌توجه بودند حالا مسئول فسخ قرارداد و خسارت این شکایت هستند. این افراد بارها در حضور همه اعضاى باشگاه گفتند آمانوف محکوم مى‌شود و دستش به جایى بند نیست. حالا هم مسئولیت اقدامات خودشان را قبول کنند. آقاى حجت کریمى درست گفت که ایمیلى پاک نشده چون اینها سناریوى ساختگى عاملان این فاجعه بود. ٥٠٠ هزار دلار به استقلال خسارت زدند و مى‌خواهند با داستان‌سازى از حقیقت فرار کنند. البته حق شکایت و اعاده حیثیت براى من هم وجود دارد که در این مدت چنین تهمت زشتى را در رسانه‌ها شنیدم و خواندم و البته از بعضى رسانه‌ها هم گله دارم بدون هیچ مدرکى چنین ادعا و تهمتى را علیه کن مطرح کردند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: