پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهرداد محمدی از زمان شروع دوباره تمرینات استقلال در کمپ ناصر حجازی حضور یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون تاخیر مهرداد محمدی در اضافه شدن به تمرینات استقلال مطرح شده بود؛ درباره محمدی که در تعطیلی لیگ برتر سفری به خارج از کشور داشت، گفته می‌شد او بدون هماهنگی با جواد نکونام با چند روز تاخیر در تمرینات حضور یافته اما این مسئله صحت ندارد.

تمرینات استقلال از روز پنجشنبه هفته گذشته زیر نظر نکونام از سر گرفته شده و مهرداد محمدی نیز یکی از بازیکنانی است که از روز اول شروع مجدد تمرینات حاضر بوده است.

جواد نکونام شب گذشته اعلام کرد که تمرینات تیمش با حضور 14 بازیکن برگزار می‌شود و کمبود بازیکن در آیتم‌های تمرینی رنج می‌برد، اما یکی از همین 14 نفر مورد نظر نکونام مهرداد محمدی بوده که کارش را جلو می‌برد و آماده شروع مسابقات می‌شود.

محمدی که در بازی با استقلال خوزستان تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و نامش را به عنوان زننده گل شماره هزار استقلال در تاریخ لیگ ثبت کرد، به تازگی پدر شده و با روحیه بالاتری کارش را جلو می‌برد. او امیدوار به ادامه درخشش در ترکیب استقلال در شروع دوباره مسابقات است و بی‌شک با این شرایط خوب جواد نکونام نیز بیشتر روی این ستاره حساب خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: