پایگاه خبری خانه فوتبال:

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان، امروز برای اولین بار با مدیر برنامه یولیان ناگلزمان تماس گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین برابر ژاپن باعث شد که صبر و تحمل مدیران فدراسیون فوتبال آلمان تمام شود و آنها تصمیم به قطع همکاری با هانسی فلیک گرفتند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که فرصت زیادی تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 باقی نمانده و این مسابقات قرار است به میزبانی آلمان و در خاک این کشور برگزار شود و به همین دلیل از اهمیت خاصی برای آنها برخودار است. 

گمانه‎‌زنی درباره انتخاب سرمربی بعدی این تیم پس از به صدا درآمدن صدای سوت پایان بازی برابر ژاپن از سوی رسانه‌های این کشور آغاز شد و از همان ابتدا گفته شد که ناگلزمان گزینه اصلی برای قبول هدایت تیم ملی آلمان خواهد بود. 

حالا روزنامه مطرح بیلد خبر داده که رودی فولر صبح امروز برای اولین بار با فولکر استروت، مدیر برنامه این مربی جوان، تماس گرفته است تا نظر او را درباره حضور در راس کادر فنی این تیم جویا شود. 

مذاکرات ابتدایی درباره ابعاد مالی و شرایط خاصی است که احتمالا ناگلزمان برای قبول این مسئولیت بزرگ در نظر دارد و انتظار می‌رود که به زودی جلسه‌ای در محل فدراسیون فوتبال آلمان در این باره و با حضور مدیر برنامه او برگزار شود و حالا سرمربی سابق بایرن بیش از هر زمان دیگری به نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش نزدیک است.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: