پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعضای تیم فوتبال نساجی برای اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا عازم هندوستان شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم فوتبال نساجی صبح امروز تهران را به مقصد هند برای برگزاری اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل بمبئی سیتی، با پرواز چارتر هواپیمایی وارش ترک کرد.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه برگزار خواهد شد.

البته سفارت این کشور ویزای علا عباس مهاجم عراقی نماینده فوتبال ایران در آسیا را صادر نکرده است. علیرغم پیگیری های مسئولان باشگاه در سفارت ایران در هند و همچنین کنسولگری ایران در این کشور ویزای مهاجم عراقی تیم فوتبال نساجی ایران صادر نشده و این بازیکن نمی تواند نماینده کشورمان را در بازی پیش رو همراهی کند.

در این راستا حتی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا  نیز با صدور نامه «ارجنت» خواست تا ویزای این بازیکن صادر شود، همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز با ارسال نامه به این سفارت خواستار صدور ویزای علا عباس شد اما  به هیچکدام از نامه ها ترتیب اثر داده نشد تا در آستانه سفر شاگردان مهدی رحمتی، اتفاقات عجیبی را شاهد باشیم.

2g5XMDenOnzW

سفارت هند در ایران طی روزهای اخیر با وجود دریافت مدارک سایر اعضای خارجی تیم فوتبال نساجی، مدارک بازیکن عراقی تیم را تحویل نگرفت و از مسئولان باشگاه خواست تا برای دریافت ویزای این بازیکن از طریق یک شرکت زیر مجموعه سفارت اقدام شود که حتی این اقدام هم باعث صادر شدن ویزای علا عباس نشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: