پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی در آستانه ساخت و پخش فصل چهارم.سریال زیرخاکی دوباره ساخته می شود.پس از موفقیت فصل های اول و دوم و سوم زیرخاکی حالا نوبت به پخش فصل چهارم مجموعه تلویزیونی پربیننده زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا است.مخاطبان می توانند منتظر سری جدید سریال زیرخاکی باشند

مهر/ سریال «زیرخاکی» در سه فصل به کارگردانی جلیل سامان ساخته شد و حالا قرار است فصل جدید این مجموعه در دستور کار قرار بگیرد.
 سیمافیلم این روزها سریال‌های مختلفی را در دستور کار دارد که در مراحل مختلف تصویب طرح، فیلمنامه و پیش‌تولید قرار دارند.
بخشی از این آثار شامل سریال‌هایی می‌شود که یک سابقه چندفصلی دارند و جزو برندهای شاخص تلویزیون محسوب می‌شوند.

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان یکی از سریال‌های موفق تلویزیون در جذب مخاطب و ارائه فضای سرگرم‌کننده ضمن نمایش محتوای دغدغه‌مند و فارغ از کمدی‌هایی که این سال‌های اخیر پخش شده است توانست مخاطب جذب کند.
این مجموعه در ۳ فصل روی آنتن رفت و پژمان جمشیدی و ژاله صامتی زوج بازیگر این سریال یکی از برگ برنده‌های آن بودند. بازی گرفتن از بازیگران کمتر دیده شده در هر فصل یکی از شاخصه‌های این اثر و توانمندی‌هایی است که جلیل سامان از خود نشان داده است. در هر فصل تغییراتی در بازیگران فرعی نیز وجود داشت و تهیه‌کنندگی سریال بر عهده رضا نصیری‌نیا بود.

زیرخاکی

جلیل سامان پیش از این یک سه گانه درباره تاریخ انقلاب اسلامی با نام‌های «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» ساخته بود که وقایع تاریخی سیاسی اواخر دهه ۵۰ و اوایل انقلاب را به شکل باورپذیری برای مخاطب ارائه کرد که کمتر کارگردانی در تلویزیون توانست این وقایع را این چنین تصویر کند.

سامان در «زیرخاکی» نیز سراغ دغدغه همیشگی خود نسبت به روایت تاریخ انقلاب اما برای اولین بار در فضای طنز رفت. فضایی که با ریسک بالایی همراه بود و اتفاقا سامان به خوبی از پس آن برآمد. فصل اول و دوم این سریال حتی انتظار مخاطب را هم از این کارگردان توانمند بالا برد و علی‌رغم اینکه فصل سوم سریال با ضعف‌هایی همراه بود هنوز هم این مجموعه با قصه و موقعیت‌هایی که سامان طراحی خواهد کرد می‌تواند با اقبال مواجه شود.

باید این طرح و فیلمنامه فصل جدید «زیرخاکی» چه زمانی به سرانجام می رسد و در کنار زوج محبوب و موفق آن کدام یک از بازیگران حضور خواهند داشت.

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بازیگران نقش اصلی این سریال هستند که هر دو پیش از این در سریال «نفس» با جلیل سامان همکاری داشته‌اند و به عنوان بازیگران توانمند می‌تواند فضای مفرح و طنازانه‌ای را برای مخاطب رقم بزند. هادی حجازی فر یکی دیگر از بازیگران «زیر خاکی» است که در این مجموعه دو نقش را ایفا می‌کند. این دومین سریال تلویزیونی است که این بازیگر Actor در آن نقش پررنگی دارد و ناگفته نماند که دومین همکاری وی با جلیل سامان محسوب می‌شود. قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود

احتمال تولید فصل جدید سریال «زیرخاکی» برای سال 1403 قوت گرفت | قصه پژمان و فریبرز باغ‌بیشه به فصل چهارم می‌رسد

​روز دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه خبری منتشر شد مبنی براینکه سیمافیلم ساخت فصل چهارم سریال «زیرخاکی» را در دستور کار قرار داده است. سریالی به کارگردانی جلیل سامان با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که به عنوان یکی از کمدی‌های موفق چند سال اخیر تلویزیون شناخته می‌شود.

به گزارش فیلم‌نیوز، طبق گزارش خبرگزاری مهر، سیمافیلم قصد تولید سریال‌های مختلفی دارد که بخشی از آنها سریال‌هایی هستند که سابقه رسیدن به فصل‌های بالاتر را دارند. طبق این گزارش، فصل چهارم زیرخاکی هم جزو همین آثار است.

فصل اول این سریال اردیبهشت سال 1399 روی آنتن رفت و به قدری مورد توجه قرار گرفت که یک سال بعد فصل دوم آن ساخته شد و در نوروز 1401 به فصل سوم رسید.

همان زمان مدام در رسانه‌های مختلف روی این مسئله تاکید می‌شد که «زیرخاکی» از جمله سریال‌هایی است که قابلیت رسیدن به فصل‌های بالاتر را دارد و جلیل سامان می‌تواند از جذابیت زوج پژمان جمشیدی و ژاله صامتی حالا حالاها استفاده کند.

زیرخاکی

نکته قابل توجه اینکه همین اواخر در مصاحبه‌ای که از پژمان جمشیدی با عادل فردوسی‌پور منتشر شد، جمشیدی تاکید داشت که بهترین اثر کارنامه‌اش، «زیرخاکی» است و شخصیت فریبرز باغ‌بیشه را بسیار زیاد دوست دارد. او صحبتی درباره اینکه آیا ماجرای فریبرز ادامه خواهد داشت یا خبر به میان نیاورد.

هنوز خبر خاصی از سوی کارگردان، بازیگران و مدیران تلویزیون درباره تولید قطعی فصل چهارم این سریال منتشر نشده. اما طبیعتا مخاطبان از تولید آن استقبال خواهند کرد.

ماجرای سریال «زیرخاکی» از دهه پنجاه شروع شد و به دهه شصت و ایام جنگ ایران و عراق رسید. داستان از این قرار بود که شخصیتی ساده‌لوح به اسم فریبرز که خودش را متخصص در امور زیرخاکی می‌دانست، در هر دوره‌ای مورد سوءاستفاده گروهی قرار می‌گرفت و زندگی‌اش به نحوی دستخوش اتفاق‌های عجیبی می‌شد.

زیرخاکی

حالا باید دید در صورتی که تصمیم برای تولید فصل چهارم این سریال قطعی باشد، جلیل سامان در این فصل روی کدام دهه دست خواهد گذاشت و فریبرز باغ‌بیشه را با چه ماجراهایی روبه‌رو خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: