پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازی‌های آسیایی هانگژو به طور رسمی افتتاح شد.بازی‌های آسیایی هانگژو بزرگترین مسابقات تاریخ آسیاست.ده‌ها هزار تماشاگر و ورزشکار از سراسر جهان به بازی‌های آسیایی هانگژو سرازیر شده‌اند و آنطور که به نظر می‌رسد، میزبان (چین) از این شلوغی بسیار راضی است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۲۰ میلیون گردشگر خارجی در حواشی این مسابقات در طول بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشته باشند.در شرایطی که آیین افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد، که چشم ۶۰ درصد جمعیت جهان متوجه این مسابقات است.

بازی‌های آسیایی هانگژو|خداحافظی تنها المپین دو و میدانی ایران


بازی‌های آسیایی هانگژو

بازی‌های آسیایی هانگژو و حذف تیم ملی امید ایران|فیلم

تیم ملی فوتبال امید با شکست مقابل هنگ کنگ از بازی‌های آسیایی حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت ۱۵ امروز در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبانی ورزشگاه شانگچنگ اسپورتس سنتر به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این شکست باعث شد تیم امید ایران برای سومین دوره متوالی از رسیدن به جمع 4 تیم برتر بازی‌های آسیایی بازبماند و رکورد نرسیدنش به مدال در این رقابت‌ها به 17 سال برسد. تیم کشورمان آخرین بار در بازی‌های آسیایی دوحه 2006 موفق به کسب مدال برنز شد.

پیش از بازی با هنگ کنگ، همگان صعود شاگردان رضا عنایتی به جمع 4 تیم برتر آسیا را قطعی دانسته و از بازی با ژاپن در نیمه نهایی صحبت می‌کردند. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس مدعی بودند یاسین سلمانی، محمد عمری و مهدی احمدی که برای همراهی سرخ پوشان در بازی با الدحیل، اردوی امیدها را ترک کرده‌اند فردا شب پس از این بازی از دوحه بار دیگر عازم هانگژو می‌شوند!

داور: کیم هی گون(کره‌جنوبی) 

کمک‌ها: کواک سئونگ سون(کره‌جنبی) و لیندسی جیمز(استرالیا)

کارت زرد: پون پوی هیم

کارت قرمز: -

گل:پوی هین پون(47) برای هنگ کنگ

ترکیب ایران: حسین حسینی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سینا شاه‌عباسی(85- سامان فلاح) محمد حسین اسلامی(85- امید حامدی فر) محمد خدابنده‌لو، ارسلان مطهری، امیر جعفری(85- محمدرضا غبیشاوی) سید مجید نصیری، مهدی ممی‌زاده و غلامرضا ثابت ایمانی(68- آریا برزگر)

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب هنگ‌کنگ: جوجو کریستیان الکساندر، لی انگای هوی، وو چون مینگ، وونگ هو چون آنسون(61- لام جردن لوک کان)، آور متئو الیوت، سان مینگ هیم، پون پوی هیم(75- کا کیو لائو)، یو جوسه جوی یین، چانگ هی یین، سه کا وینگ و هانگ الیسون

سرمربی: یوئرن اندرسن

شرح گل

دقیقه 47

ارسال  وونگ هو چون آنسون پشت دفاع ایران با پاس دقیق دیگر بازیکن هنگ کنگ از ضربه سر به  پوی هین پون رسید تا این بازیکن در مقابل ایران گل اول تیمش را به ثمر برساند.

حواشی

تیم ایران در این مسابقه پس از 4 بازی دروازه‌اش باز شد تا رکورد گل نخوردن سید حسین حسینی در بازی‌های آسیایی روی عدد 407 دقیقه متوقف شود.

* رضا عنایتی در لحظات پایانی با استرس خاصی بازی را تماشا کرده و بابت هدر رفتن فرصت‌های تیمش حسرت می‌خورد.

بازی‌های آسیایی هانگژو|بستری شدن محمد عمری

بازیکن تیم ملی امید به دلیل کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد عمری، بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دقیقه ۶۳ بازی امروز با تایلند جای خود را به محمد حسین اسلامی داد.
پس از این مسابقه این بازیکن به دلیل افت فشار ناگهانی، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر قرار دارد.
مشکل هافبک تیم امید کاهش سطح هوشیاری است و به همین دلیل او در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است.
این در حالی است که طبق اعلام باشگاه پرسپولیس عمری باید ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه امشب برای همراهی این تیم در بازی با الدحیل قطر، هانگژو را ترک کرده و راهی دوحه شود.


با این وجود باید دید آیا با توجه به شرایط جسمانی نامناسب عمری اجازه این سفر به او داده خواهد شد؟

سومین قهرمانی والیبال ایران و اولین مدال طلای کاروان در بازی‌های آسیایی هانگژو

تیم ملی والیبال ایران با غلبه بر چین عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از چین، تیم ملی والیبال ایران در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت 15 مقابل چین، میزبان این دوره از مسابقات قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
شاگردان بهروز عطایی ست نخست این مسابقه را با نتیجه 25 بر 19 به حریف خود واگذار کردند، اما در ادامه با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 22 و 26 بر 24 توانستند از سد چین عبور کنند.
به این ترتیب نخستین مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام والیبال ایران ثبت شد.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک باید چین را به مقصد برزیل ترک کرد.

بازی‌های آسیایی هانگژو

مدال آوران دخترتان قایقران در بازی‌های آسیایی هانگژو

رقابت فینال روئینگ ۴ نفره بانوان در مجموعه ورزشی اختصاصی این دوره از مسابقات (فویانگ سنتر) با حضور فینالیست‌های این بخش یعنی تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام طبق زمانبندی طراحی شده آغاز شد. ترکیب تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران در فینال شامل (نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل) بود. بانوان ملی پوش کشورمان که در خط ۴ رقابت فینال پارو می‌زدند در خاتمه فینال چهار نفره با ثبت زمان و رکورد ۶:۵۱:۸۲ بعد از چین میزبان نایب قهرمان بازی‌های آسیایی شد

بازی‌های آسیایی هانگژو

بازی‌های آسیایی هانگژو

لحظه بی نظیر روشن شدن مشعل بازی‌های آسیایی هانگژو

بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 به طور رسمی و با یک سال تاخیر در چین افتتاح شد

 مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو 

بازی‌های آسیایی هانگژو

در مراسم افتتاحیه، میزبان تلاش کرده از فناوری هوش مصنوعی به مراسم افتتاحیه فضای تازه‌ای بدهد.قرار است در مراسم افتتاحیه هزاران فانوس الکترونیکی از طریق جلوه‌های ویژه در آسمان ورزشگاه زیبای هانگژو با پرواز دربیایند. این مراسم افتتاحیه، مراسمی بدون آتش خواهد بود و میزبان تلاش کرده از طریق فناوری آتش‌بازی فیزیکی را حذف کرده و با سیستم واقعیت مجازی این احساس را به جای واقعیت بدهد.
با توجه به تجربه خوب چین در میزبانی مسابقات، به نظر می‌رسد افتتاحیه جالبی پیش روی این المپیک آسیایی باشد؛ رویدادی که به صورت سنتی، مهم‌ترین بخش یک دوره از مسابقات این‌ چنینی است و به همین دلیل میزبان همیشه سعی می‌کند افتتاحیه در باشکوه‌ترین سطح ممکن برگزار کند.

همراه با تصاویر و اخبار مربوط بازی‌های آسیایی هانگژو همراه ما باشید:

بازی‌های آسیایی هانگژو

بازی‌های آسیایی هانگژو

os4fllsd

u1c4szkr

1s5rsndj

qswltd5v

snestcbz

بازی‌های آسیایی هانگژو

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: