پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: قرار نیست بازی فردا برای ما با حریف‌مان راحت باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیام نیازمند در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد، اظهار داشت: در مورد بازی فردا خیلی هیجان زده‌ و خوشحالم. بازی‌های بین المللی می‌تواند هم برای ما و هم برای بازیکنان جوانان‌مان خوب باشد. هر وقت در شهر خودمان و با حضور تماشاگران خودمان می‌خواهیم بازی کنیم خوشحالم و احساس خوبی دارم.

وی افزود: آمادگی خوبی داریم. البته می‌توانستیم بهتر باشیم. با توجه به وقفه 2 هفته ای که بین بازی اول در آسیا و تعطیلی لیگ افتاد، فردا با حداکثر توان بازی می‌کنیم. امیدواریم فردا همه هواداران‌مان چه خانم چه آقا بیایند و حمایت کنند. مثل الان که عکاس و خبرنگار خانم و آقا را در سالن مشاهده می‌کنم. امیدوارم بانوان هم بیایند تیم را از نزدیک حمایت کنند. حق طبیعی شان است.

دروازه‌بان سپاهان تصریح کرد: قرار نیست بازی راحتی باشد. نه برای ما و نه برای حریف، 2 تیم خط حمله قدرتمندی دارند ولی می‌دانم که بردن در این بازی امکان‌پذیر است و غیر ممکن نیست. همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نیازمند در مورد تقابل با ستاره‌های الاتحاد گفت: بازی ساده نیست، تیم‌های عربی با ستاره‌های که آوردند با تیم‌های بزرگ اروپایی رقابت می کنند. از نظر جذب بازیکن خودتان در جریان هستید که چقدر مشکلات داشتیم برای ثبت قرارداد بازیکنان مان که خیلی پایین تر بوده و اصلا با قراردارد بازیکنان حریف قابل مقایسه نیست و عاجز بودیم از این قضیه ولی باید رقابت کنیم. فردا اگر تیم باشیم در میدان فرقی نمی کند چه بازیکن و چه حریفی روبه روی ما خواهد بود. می توانیم به هر تیمی غلبه کنیم چون واقعیت است تیم‌های عربی هزینه های هنگفتی می کنند و هیچ تیمی و کشوری در آسیا با آنها در این زمینه نمی‌تواند رقابت کند. از نظر ذهنی آماده ایم که از پس این قضایا بربیاییم.

وی در مورد پیش بینی از بازی فردا گفت: همیشه این سوال ها را رد می‌کنم. جوابی ندارم برایش. چون نمی دانم نتیجه بازی چه می شود، آخر بازی نتیجه مشخص می شود. باورمان این است که باید پله پله جلو برویم باور دارم بازی خوبی خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: