پایگاه خبری خانه فوتبال:

 دوباره دچار تغییرات شده است.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو با یک تنش منفجر می شود.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده بود.

قیمت خودرو/ ریزش 15 میلیونی قیمت پژوپارس

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​

قیمت پژو پارس LX در بازار ۶۲۰ میلیون شده است و پژو پارس XU۷P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون است و پژو پارس XU۷P سال مدل ۱۴۰۱ در بازار ۱۵ میلیون کاهش یافت و به ۴۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت انواع خودرو پژو پارس

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر ۴۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰

پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰

پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر ۶۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۵۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱ صفر ۴۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱ صفر ۴۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۱ صفر ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۴۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰

پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۵۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰

منبع: باما

شرایط فروش فوق العاده پژو پارس معمولی ویژه مهر 1402 اعلام شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده (فراخوان) اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو پارس معمولی با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس : ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./جماران

قیمت خودرو/ قیمت جدید 8 محصول ایران خودرو اعلام شد

قیمت های جدید 8 محصول ایران خودرو با محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با لحاظ 2,5 درصد سود تعیین شده است.

 شورای رقابت به استناد ماده 3-1 دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری مصوب جلسه 543 مورخ 11/11/1401 پس از بررسی کارگروه خودرو شورای رقابت، قیمت هشت خودروی شرکت ایران خودرو را اعلام کرد.

البته این قیمت ها با محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با لحاظ 2,5 درصد سود تعیین شده است.

نکته مهم در این خودروها فقط نصب چند آپشن است که به معنی خودروی جدید نیست و فقط توجیهی برای افزایش قیمت شده است. در عین حال معاونت حمل و‌نقل وزارت صنعت این محصولات را جدید معرفی کرده است.

قیمت خودرو / قیمت محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲

تارا اتوماتیک ۷۷۰ میلیون فروخته می‌شود. قیمت تارا دنده‌ای ۶۵۰ میلیون است

به گزارش فرارو؛ دنا پلاس اتوماتیک گران‌تر است و این یکی با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان در بازار حضور دارد. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما هم ۷۹۰ میلیون تومان است.

پژو پارس ساده اما جزو ارزان‌ترین سواری‌های ایرانخودرو به‌حساب می‌آید و معادل ۴۷۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود. خرید رانا پلاس سقف فلزی ۴۹۵ میلیون تومان آب می‌خورد و رانا پلاس پانوراما ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت روز محصولات ایرانخودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

چهارشنبه

امروز

سمند EF7

560 میلیون تومان

560 میلیون تومان

سمند EF7 دوگانه‌سوز

590 میلیون تومان

590 میلیون تومان

دنا پلاس

640 میلیون تومان

640 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌

730 میلیون تومان

730 میلیون تومان

دناپلاس توربو اتوماتیک

 805 میلیون تومان

 805 میلیون تومان

پژو پارس ساده

470 میلیون تومان

470 میلیون تومان

پژو 207 دنده‌ای

610 میلیون تومان

610 میلیون تومان

پژو 207 اتوماتیک پانوراما

790 میلیون تومان

790 میلیون تومان

رانا پلاس

495 میلیون تومان

495 میلیون تومان

رانا پلاس پانوراما

545 میلیون تومان

545 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2

770 میلیون تومان

770 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما

520 میلیون تومان

520 میلیون تومان

پژو 2008

دو میلیارد و 200 میلیون تومان

دو میلیارد و 200 میلیون تومان

هایما S5 توبو

یک میلیارد و 90 میلیون

یک میلیارد و 90 میلیون

هایما S7 توربو

یک میلیارد و 215 میلیون تومان

یک میلیارد و 215 میلیون تومان

قیمت خودرو امروز 27 مهر 1402

قیمت خودرو امروز 27 مهر 1402 وضعیت یکسانی را تجربه نمی‌کند. اکثریت محصولات بازار در ثبات کامل قرار دارند؛ اما برخی دیگر، افت و خیز جزئی را تجربه می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز 27 مهر 1402 از روند یکسانی برخوردار نیست. برخی از خودروهای داخلی، افزایش‌های جزئی، برخی کاهش جزئی و برخی دیگر، در ثبات کامل قیمتی قرار دارند؛ همچنین محصولات مونتاژی بازار نیز چنین وضعیتی دارد.

نرخ دلار با شروع این هفته کاهشی شد و همین امر، دلیل محکمی بر افت قیمت در بازار خودرو بود. البته در همین هنگام، برخی از خودروهای وارداتی نیز در سامانه یکپارچه بارگذاری و فروش آن‌ها آغاز شد. روزهای پایانی هفته سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نیز باز شد و بعضی از شرکت‌های مونتاژی در این مرحله اعلام آمادگی کردند. طی همین روزها، نرخ دلار دوباره از کانال 51 هزار تومن عبور کرد؛ اما بازار خودرو واکنشی نشان نداد. در سمت دیگر ماجرا، تنش میان حماس و اسرائیل بالا گرفت و خیلی از کارشناسان این افزایش نرخ دلار را وابسته به جنگ خاورمیانه می‌دانند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، غالباً افزایش جزئی دارد.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک ارزان‌قیمت ایرانی به شمار می‌رود که برای چندمین روز متوالی، نوسانات روز گذشته را جبران کرده و امروز حدود دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و به نرخ 347 میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس که خودرویی با پلتفرم پژو 206 محسوب می‌شود، امروز با دو میلیون تومان افزایش دیگر، وارد کانال 490 میلیون تومان شد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های تولیدی ایران خودرو، با صعود چهار میلیون تومانی، یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی است. این خودرو از آغاز معاملات امروز با قیمت 579 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ نیز دقیقاً همانند سمند سورن پلاس، چهار میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 739 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی، امروز ثابت یا کاهشی گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار بوده که از هفته گذشته تغییری نداشته و با همان قیمت 710 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S5 نیوفیس از کراس‌اوورهای محبوب کرمان موتور بوده که نسبت به روز گذشته 20 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 310 میلیون تومان رسیده است.

چری تیگو 7IE که روز گذشته رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی بود، امروز تغییری نداشته و با همان قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم 5 نفره یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی گروه بهمن محسوب می‌شود که با افت 15 میلیونی، روی کانال یک میلیارد و 500 میلیون تومان قرار گرفت.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

با توجه به هم‌بستگی قیمت خودرو و نرخ دلار، درحالی که عواملی مانند تنش جنگی میان حماس و اسرائیل بتواند روی بازار ارز تأثیر گذار باشد، می‌توان از هفته آینده شاهد تغییراتی در بازار خودرو نیز بود. البته افزایش نرخ دلار در روز گذشته تأثیر چندانی روی بازار خودروی امروز نداشت و حتی اگر نرخ دلار در هفته آینده ثابت بماند، شاید بازار خودرو نوسان جزئی رو به بالا داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: