پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: به بانک‌ها اعلام کردیم وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی با معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، محمد نادعلی در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که در بانک سپه برگزار شد، اظهار کرد: به بانک‌ها اعلام کردیم در پرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی، معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان کفایت می‌کند که البته با توجه به اعتبارسنجی افراد این موضوع می‌تواند متفاوت باشد.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جذب منابع و تسهیلات قرض‌الحسنه بسیار خوب بوده و در اغلب سالها ۸۰ درصد منابع اشتغالزایی از سوی کمیته امداد جذب شده است.

نادعلی با بیان اینکه متقاضیان وام‌های خرد عملکرد خوبی در سیستم بانکی داشته‌اند، گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معوقات بانکی کاهش می‌یابد و طبق آمار کمتر از ۱.۵ درصد این وام‌ها معوق می‌شود.

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ درصد تسهیلات پرداختی توسط نظام بانکی از نوع خرد بوده و ۷۹ درصد آن قرض‌الحسنه بوده است.  

وام فوری بدون ضامن و فوری با وامینو

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم، اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده‌تان را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع مانند یک وام بدون ضامن و فوری بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام فوری با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینو شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

تا سقف 10 میلیون تومان وام فوری، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو

بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته

تنها 2% سود سالیانه

قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز

قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وام فوری وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟

شما در بانکینو یک «امتیاز اعتباری» دارید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر ۱ میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، ۱ امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا ۶ ماه با هم جمع خواهند شد. بعنوان مثال اگر به طور متوسط ۲ میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما ۲، ماه دوم امتیاز شما ۴ و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما ۱۲ خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی ۶ ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (به‌عنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).

نکته ۱: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست به اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!

نکته ۲: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از 1 ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.

نکته ۳: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو و کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام بدون ضامن با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

امتیاز مبلغ وام بدون ضامن (وامینو)

1 امتیاز 100 هزار تومان

2 امتیاز 200 هزار تومان

5 امتیاز 500 هزار تومان

10 امتیاز 1 میلیون تومان

20 امتیاز 2 میلیون تومان

30 امتیاز 3 میلیون تومان

40 امتیاز 4 میلیون تومان

50 امتیاز 5 میلیون تومان

60 امتیاز 6 میلیون تومان

70 امتیاز 7 میلیون تومان

80 امتیاز 8 میلیون تومان

90 امتیاز 9 میلیون تومان

100 امتیاز 10 میلیون تومان

وام فوری 500 میلیونی بانک ملت بدون ضامن و بدون نیاز به سپرده

درطرح شایان بانک ملت با ایجاد میانگین حساب یک تا ۱۲ ماه می‌توانید تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تا ۲۰۰ درصد سپرده خود دریافت کنید

شرکت

بانک ملت

نام وام

امتحان کن

yn-ad

شایان

سود

18 %

سود این طرح برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین ۱۸-۲۳درصد است

سقف وام

500 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

برای دریافت این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین یک تا ۱۲ ماه است

حساب سپرده لازم

کوتاه مدت عادی

میزان سپرده

15000000

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در طرح شایان ۱۵ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده

1 ماه

مدت زمان خواب سپرده بین ۱ تا ۱۲ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

500

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماه است

قسط وام

12,696,714 تومان

این مبلغ قسط برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

کل سود وام

261,802,823 تومان

این مبلغ برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

مجموع رقم وام و سود

763,532,823 تومان

این مبلغ  برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

سند ملک در رهن بانک دیگری نباشد

در طرح شایان بانک ملت می‌توانید با ایجاد میانگین حساب یک تا ۱۲ ماه تسهیلات با سود ۱۸ تا ۲۳ درصد تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. در این طرح، سود تسهیلات شما براساس مانده سپرده و ضریب برابری تسهیلات متفاوت است. ضریب برابری تسهیلات در این طرح ۵۰۰ درصد میانگین حساب است.

باید بدانید که بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماهه خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: