پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی بازیکن فوتبال است.مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال و شاگرد فعلی فرهاد مجیدی است.مهدی قایدی در حال حاضر در اتحاد کلبا امارات بازی می کند.مهدی قایدی دارای همسری فعال و پرحاشیه در فضای مجازی است. مهدی قایدی مدت هاست در ایران زندگی نمی کند.

تصویر جدید مهدی قایدی و همسرش در دوبی

مهدی قایدی

مهدی قایدی لژیونر موفق ایرانی باشگاه اتحاد کلباء امارات که شایعاتی پیرامون بازگشتش به استقلال در نیم‌فصل وجود دارد، معمولاً با پست‌ها و استوری‌های خود در اینستاگرام خبرساز می‌شود. ستاره سابق استقلال ساعاتی پیش هم داخل ماشین لوکس خود در امارات، عکسی از خود در کنار همسرش منتشر کرده که در این بین لباس این زوج مورد توجه کاربران در شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.

مهدی قایدی پدر شد؟

مهدی قایدی در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۸ در سن ۲۱ سالگی با خانم ستاره معصومی دختری که ۲۸ ساله بود. او متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است. با ۱۶۶ سانتی متر قد از ۱۰ سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.
تصویری منتشر شده که نشان میدهد مهدی قائدی پدر شده است. تصویری از برگه سونوگرافی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران به همسر مهدی قایدی نسبت داده اند و می گویند که همسر او باردار است. از صحت این خبر اطلاعی نداریم.

مهدی قایدی

مهدی قائدی بازیکن مشهور و ستاره استقلالی است که ستاره ای هم در زندگی شخصی خود دارد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که در اواخر دهه نود ازدواج کردند و از پس این وصلت حواشی بسیاری دنباله رو این زوج شد که البته سرنخ همشونم به دست ستاره خانم بود. ستاره معصومی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و فیلم و عکس های بسیاری هم به اشتراک میذاره که مورد توجه قرار مپگیره و گاهی هم سوژه میشه.

مهدی قایدی

اما اینبار سوژه اصلی به دست مهدی انجام شد چرا که ستاره معصومی با انتشار یک استوری جمله ای زیبا نوشت و مهدی هم با تگ استوری جمله ای عجیب نوشت و فالووراشو تو تعجب فرو برد!! خب چرا؟!

مهدی قایدی

ستاره معصومی حالا که به ایران تشریف فرما شده همراه با خانواده خود و مهدی رستوران گردی هایی داشتند اما نکته ای که وجود داشت این بود که ستاره معصومی حالا با ظاهر و تیپی متفاوت دیده میشه و یهو از یه دختر خارجی تبدیل به دختر ایرونی شد و خب باز هم با حفظ کلاس!

مهدی قایدی

اگه خاطرتون باشه در زمان جام جهانی چت هایی از علیرضا بیرانوند با یک بلاگر منتشر شد که با عنوان سلام زیبااا حسابی سر زبون ها افتاد باعث دردسر شد اما نکته ای که هست اینه که فقط دروازه بان پرسپولیس نبود که تو این دردسر افتاد بلکه آقای آبی پوش هم بعد از هک شدن چت های اینستاگرامش حسابی سوژه کاربرا شد و جنجال به پا کرد. بسیاری از کاربران با شنیدن این موضوع حرکات ستاره معصومی رو دلیل این حرکت مهدی دونستن.

مهدی قایدی

زمانی که مهدی قائدی و ستاره معصومی در دبی اقامت داشتند زندگی فوق العاده لوکس و درجه یکی در اختیارشون بود و ستاره خانوم هم با عکس های راه و بی راهی که از خودش منتشر می کرد خیلی خوب همه رو در جریان زندگی غربی طور و سطح بالاش قرار میداد اما حالا از وقتی که برگشتند انگار حال و هوای ایران ب اون سبک زندگی خانوم و آقا نمی سازه و تصمیم گرفتند جور دیگه ای پیش برند تا حدی که رسیدن به سفره هفت سین با تم محلی و لباس های فوق العاده ساده و خودمونی.

اما کار این جا تموم نمیشه ستاره خانوم و آقا مهدی که عادت داشتند تو دبی کنار ساحل عکس های شیک و پیک بندازند حالا کنار ساحل خودمون دو نفره عکس های عشقولانه ای میگیرن؛ خلاصه کلام این که زندگیه این ور آب و اون ور آب این زوج پر حاشیه خیلی باهم فرق میکنه.

ماجرای شایعه جدایی مهدی قائدی و همسرش!

چند وقت پیش شایعات عجیبی در خصوص زندگی خصوصی مهدی قائدی و همسرش تو برخی رسانه ها و مجازی مجازی پخش شده بود که حسابی طرفداری استقلال و دوستداران مهدی قائدی و نگران کرده بود. آغاز این ماجرا از اونجا بود که ستاه معصومی گویا به خاطر اینکه آرامش همسرش حفظ بشه و براشون حاشیه ایجاد نشه فعالیتش رو تو فضای مجازی کم کرده بود و خیلی پست و استوری منتشر نمی کرد اما برخی از صفحات مجازی این غیبت خانوم رو به اختلاف داشتنش با مهدی قائدی تفسیر کدن و حتی شایعه جدایی و طلاق این دو نفر رو هم مطرح کردند.

سرانجام بعد از چند روز ستاره معصومی یه عکس دونفره در کنار مهدی منتشر کرد و با یه کپشن زیبا به همه نشون داد که هیچ اختلافی بین اونا وجود نداره و اخبار طلاق و جدا شدنشون همه شایعه و دروغه.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: