پایگاه خبری خانه فوتبال:

در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و دورتموند دوباره از سد نیوکاسل گذشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21:15 ، 2 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا در هامبورگ آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رقابت در گروه H جذاب‌تر شود.

در این بازی برای شاختار دونتسک سیکان در دقیقه 40 گلزنی کرد. البته شاختار در دقیقه 87 نیز گلزنی کرد که آفساید اعلام شد. 

بارسلونا پس از 8 بازی بدون شکست در بازی خارج از خانه، سرانجام زانو زد تا اولین باخت خود در لیگ قهرمانان اروپای این فصل را تجربه کند.

بارسلونا با 9 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و پورتو با 6 امتیاز در جایگاه دوم است. شاختار با 6 امتیاز سوم است و آنتورپ بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

از ساعت 23:30 ، پورتو در حضور طارمی به مصاف آنتورپ خواهد رفت.

در دیگر بازی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند، دورتموند به مصاف نیوکاسل رفت و در یک جدال تماشایی به برتری 2 بر صفر تا به صدر جدول موقتاً صعود کند.

نیوکاسل که در لیگ قهرمانان اروپا، در ابتدا نمایش خوبی داشت، حالا در مقابل دورتموند هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی دستخوش تغییرات زیادی شود.

برای دورتموند در این بازی، فورکروگ و برانت گلزنی کردند. 

دورتموند با 7 امتیاز موقتاً صدرنشین است و پاریس با یک بازی کمتر و 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. نیوکاسل با 4 امتیاز سوم است و میلان با یک بازی کمتر و 2 امتیاز قعرنشین این گروه نام دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: