پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی آلمانی سابق دورتموند که پس از اخراج ناگهانی «یولیان ناگلزمن» به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ معرفی شد، در کنفرانس خبری درباره تیم جدیدش صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، «توماس توخل» در کنفرانس خبری پس از امضای قرارداد با بایرن مونیخ گفت: افتخار بزرگی است که می‌توانم با بایرن مونیخ قرارداد امضا کنم. از سران باشگاه بابت اعتماد آن‌ها تشکر می‌کنم. وقتی که خارج از آلمان کار می‌کنید، حتی بیشتر از اهمیت این باشگاه با خبر می‌شوید.
سرمربی سابق دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی که سابقه قهرمانی با آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، در ادامه گفت: دی‌ان‌ای این باشگاه، تعهد است. همه چیز درباره پیروزی و راه پیروزی است. تیم کنونی یکی از بهترین‌ها و بااستعدادترین‌های اروپاست. من برای کار کردن با این تیم هیجان‌زده هستم.

توخل درباره بازی بعدی بایرن در بوندس‌لیگا با دورتموند صدرنشین گفت: در شروع کارم، چالشی بزرگتر از دیدار با دورتموند نمی‌توانست وجود داشته باشد. این بزرگترین بازی فوتبال آلمان است. این بازی در جدول بوندس‌لیگا هم اثرگذار است. دورتموند در فرم خارق‌العاده‌ای است اما این مانع نمی‌شود که ما با آمادگی و هیجان خود قدم به این چالش بگذاریم.

بایرنی‌ها پس از کسب نتایج ضعیف با ناگلزمن در بوندس‌لیگا، هم‌اکنون با یک امتیاز اختلاف، پشت‌سر دورتموند ۵۳ امتیازی هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: