پایگاه خبری خانه فوتبال:

دکتر محسن صاحبی | به عنوان مدرس رسمی دوره های تمرینی EMS وظیفه ی حرفه ای خود می دانم تا با بیان واقعیت ها به مردم اطلاع دهم روش تمرینی ای ام اس یک شیوه کم عارضه برای افرادی است که زمان کمی برای ورزش کردن دارند، اما این نکته را باید گفت که قرار نیست با این شیوه تمرینی معجزه شود.
در جلسات VIP بیشتر کالری بسوزانید!
یک برنامه تمرینی شامل گرم کردن، بدنه اصلی تمرین و سرد کردن است، که همه این ها در مدت زمان ۲۰ الی ۲۵ دقیقه ای تمرین EMS در نظر گرفته شده است. متاسفانه برنامه ریلکسی در تمرینات را به عنوان ماساژ تحت عنوان VIP در برنامه های تمرینی ورزشکاران گنجانده و هزینه اضافه تری را از افراد دریافت می کنند.
ترکیب EMS و داروهای چربی سوز شما را در ۱۰ روز ۵ کیلو لاغر می کند!
در کل که مبحث داروهای چربی سوز چه برای ورزشکاران حرفه ای چه برای ورزشکاران مبتدی دارای عوارضی است. بنابراین استفاده از این دارو ها به ویژه برای مبتدیان پیشنهاد نمی شود.
در مرحله دوم این داروها و نحوه استفاده از آنها باید زیر نظر متخصص تغذیه انجام شود. باید تاکید کنم تجویز دارو و مکمل های ورزشی خارج از تخصص کاری مربیان بدن سازی است. اضافه تری را از افراد دریافت می کنند.

دکتر محسن صاحبی

دکتر محسن صاحبی

دکتر محسن صاحبی

دکتر محسن صاحبی

دکتر محسن صاحبی

دکتر محسن صاحبی

چربی سوزی موضعی می کنیم: فقط پهلوهایتان را لاغر کنید!
بسیاری از مردم با چربی توده شکمی، پهلوها، ران ها و قفسه سینه بسته به جنسیت و وضعیت بدنی مواجه هستند. سودجویان هم بر همین نکته دست می گذارند.
در هیچ مقاله و کتاب علمی اشاره ای به از دست دادن چربی موضعی با یک تمرین و یا حرکات ورزشی که موجب از دست دادن چربی های موضعی شوند، وجود ندارد و چربی سوزی یا از دست دادن توده چربی فقط و فقط با رعایت نکات تغذیه ای و ورزش و استراحت مناسب آن هم به صورت منظم انجام می شود.

در یک هفته و ۲ جلسه تمرین ۵ کیلو وزن کم کنید!
با یک جستجوی ساده می توانید به عدد واقعی و بدون عوارض کاهش وزن در یک ماه دست پیدا کنید و دروغ بودن این ادعا را متوجه شوید.
به طور میانگین در صورت رعایت کردن تمام موارد (ورزش/ تغذیه مناسب/ استراحت مناسب) شما می توانید هفته ای ۵۰۰ تا ۷۵۰ گرم و ماهیانه ۲ تا ۳ کیلو از وزن چربی خود را از بسوزایند، بدون این که عضله، آب و املاح بدن را از دست بدهید.
EMS نسبت به سایر روش های تمرینی برتری دارد!
هیچ رفرنس، پژوهش و منبع علمی مبنی بر بهتر و کارامد بودن روش های نوین تمرینی به ویژه EMS نسبت به بقیه ورزش ها و روش های تمرینی وجود ندارد.
EMS چوب جادوی لاغری در کوتاه مدت نیست، سبک زندگی ورزشی را انتخاب کنید!
همه باید بدانیم هدف از انجام تمرینات ورزشی، چه با روش های معمول و چه با روش های نوین تمرینی مثل EMS ، رسیدن به حداکثر سلامتی و تندرستی است و کاهش وزن و لاغری در این فرایند تعریف می شود.
بنابر این روش مسئولانه این است ای ام اس را به عنوان چوب جادوی کاهش وزن و لاغری تبلیغ نکنیم.اطلاعات بیشتر در http://mohsensahebi.ir

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: