پایگاه خبری خانه فوتبال:

اختلال و قطعی اینترنت باعث دردسر کاربران شده است.اینترنت دنیای زندگی مردم را عوض کرده است.اینترنت هزینه بسیاری دارد.تقریبا برای بیشتر کارهای امروزی نیاز به اینترنت هست.اینترنت فرصت ها و درآمد های بیشتری فراهم کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اینترنت صبح امروز با اختلال روبه‌رو شده و کاربران برای ساعاتی شاهد قطعی اینترنت بودند که ظاهرا این مشکل اکنون برطرف شده است.

ایسنا: گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اینترنت در کشور به‌ویژه در اینترنت ثابت، صبح امروز و به صورت مقطعی با اختلال رو به رو شده است.

علت این اختلال که بنا بر اعلام برخی کاربران اکنون برطرف شده، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت در حال پیگیری است و جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

نت‌بلاکس بروز اختلال گسترده در اینترنت ایران را تأیید کرد

نت‌بلاکس با انتشار توییتی اعلام کرد اینترنت ایران برای مدتی کوتاه با اختلال مواجه شده است. اتفاقی که موجب شده تا دسترسی به اینترنت در سراسر ایران به 57 درصد کاهش یابد.

این اختلال بیشتر روی سرویس‌های خارجی و برخی اپراتورها قابل مشاهده بود و سرویس‌های داخلی با مشکلات کمتری روبه‌رو بوده‌اند. پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که برخلاف اعلام برخی خبرگزاری‌ها، مشکل اینترنت در ساعات اخیر از خود شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت نبوده و یک مشکل زیرساختی بوده‌است.

منبع: ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: