پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل با توجه به قوانین سخت‌گیرانه نقل و انتقالاتی تیم‌ها با چالش بزرگی برای ثبت قراردادهایشان مواجه شدند و البته بر سر رعایت کردن این قوانین بارها با یکدیگر جنگ لفظی و کنایه‌های گوناگون داشتند.
ابتدا سپاهان با کسر ۴ امتیاز مواجه شد و سپس یک امتیاز از پرسپولیس کم شد. سرخ‌ها در مدت اخیر باتوجه به این موضوع پیگیر کسر امتیاز از استقلال به دلیل نقض قوانین بودند.
حال مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، در این خصوص نوشت: "کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام رأی تخلف سپاهان در سقف بودجه، سازمان لیگ روی سایت خود از ارجاع پرونده پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد! اما از ۲۷ مهر که پرسپولیس از استقلال شکایت کرده به گفته مسئولان هنوز بررسی‌ها ادامه داره!

مسئولین کمیته‌های نظارت و انضباطی که در‌ پرونده پرسپولیس این‌همه سرعت عمل داشتند، چرا در پرونده استقلال سکوت اختیار کرده‌اند؟ آیا این‌همه زمان لازم است؛ یا خیلی پرونده قطوره که این همه زمان برده یا اصلا مهم نیست!

امروز هم که واکنش سریع عضو کمیته انضباطی به خبر ارجاع پرونده استقلال به این کمیته در نوع خودش جالب توجه و عجیب بود! در بسیاری از موارد که نیاز است اعضای کمیته انضباطی اظهارنظر کنند، سکوت اختیار کرده اما‌ در مورد پرونده استقلال سریع واکنش نشان داده و طی مصاحبه‌ای ارجاع پرونده به این کمیته را تکذیب کردند. وقتی شرایط این دو پرونده را مقایسه می‌کنیم سوالات زیادی بوجود می‌آید که امیدواریم مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای به آنها داشته باشند. اما باز هم امیدواریم حکم عادلانه‌ای از سوی کمیته انضباطی صادر شود."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: