پایگاه خبری خانه فوتبال:

ور جدید پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان 1402 آغاز شد. پیش فروش ایران خودرو دارای شرایط خاصی است و اغلب خریداران سود شگفت انگیزی از ثبت نام در این طرح میکنند. پیش فروش ایران خودرو هر ماه انجام می شود. پیش فروش ایران خودرو از متقاضیان زیادی برخوردار است. پیش فروش ایران خودرو شامل یک محصول بسیار پرطرفدار شد.

پیش فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی و اقساطی برای همه

طرح جدید پیش فروش ایران خودرو آغاز شده است. شرکت کنندگان در طرح پیش فروش ایران خودرو سود خوبی پس از فروش خودروها بدست می آورند. پیش فروش ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار انجام می گیرد.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش ایران خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

پیش فروش ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش‌ فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را اعلام کرد. این شرایط ویژه آن گروه از متقاضیان است که در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان اولویت زمستان ۱۴۰۲ و اولویت بهار ۱۴۰۳ اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. علاوه‌براین، اسامی این افراد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است

همانند شرایط پیش فروش تارا و هایما، ایران خودرو نیز دو موعد متفاوت برای تحویل پژو ۲۰۷ اتوماتیک به مشتریان در نظر گرفته است. در روش اول متقاضیان می‌توانند اتومبیل خود را در خرداد ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. برای تحویل خودرو در خرداد ۱۴۰۳، لازم است تا متقاضی ۴۰ درصد از قیمت خودرو را در زمان ثبت‌نام به شرکت ارائه دهد. این مبلغ حدود ۲۴۱ میلیون تومان است. سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۵ درصدی نیز برای این بخش از شرایط پیش‌ فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصاد 100

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: