پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیاوش یزدانی در ترکیب سپاهان ثبات ندارد و در حالی که هنوز تا بهمن ماه که زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل فرا می‌رسد، فرصت قابل توجهی باقی است، زمزمه جدایی‌اش از باشگاه مدعی سپاهان به گوش می‌رسد.

خبر جدایی احتمالی یزدانی از سپاهان بیش از همه مورد توجه استقلالی‌ها قرار گرفته و شاید این موضوع نشانه‌هایی از علاقه هواداران این باشگاه برای بازگشت مدافعی باشد که قبل از اعزام به سربازی و در فصل قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و حتی توانست به تیم ملی هم برسد. اینکه باشگاه سپاهان با توجه به اینکه ممکن است یزدانی دوباره به تیم سابق خود بازگردد، اجازه صدور رضایتنامه این بازیکن را در نیم‌فصل بدهد نیز خود یک مسأله پیچیده است چون معمولاً باشگاه سپاهان در خصوص این موارد بسیار سختگیرانه و حرفه‌ای عمل می‌کند و در تلاش است اقداماتی انجام ندهد که احتمالاً منجر به تقویت رقبای خود شود.

با این حال وضعیت کنونی یزدانی در سپاهان هرگز مناسب نیست و حتی اگر بازگشت این مدافع را به استقلال دور از ذهن بدانیم، ممکن است درنهایت نامبرده به دلیل نیمکت‌نشینی ممتد در ترکیب زردپوشان از این تیم جدا شده و به تیم دیگری ملحق شود.

منبع: همشهری آنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: