پایگاه خبری خانه فوتبال:

فال حافظ یک پیشگویی قدیمی است که مردم ایران به آن اعتقاد دارند.در ابتدا باید نیت کرده و سپس یکی از اشعار فال حافظ را انتخاب و به معنی و تفسیر آن توجه کنید. فال حافظ را اغلب مردم برای راهنمایی در کارها و بیشتر در مسائل عاطفی و عشقی استفاده میکنند . فال حافظ در شب یلدا بسیار مورد توجه مردم ایران قرار می گیرد. برای آگاهی از فال حافظ خود در ادامه با خانه فوتبال همراه شوید.

 فال حافظ متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 467 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای نیتی که در سر داری هنوز زود است و وقت مناسب برای انجام این نیت هنوز نرسیده، اما می توانی پیغام خود را به او برسانی. از خودکامی و خودرأیی بپرهیز و برای شروع کار با کسانی که از تو تجربه بیشتری دارند، مشورت کن و منتظر موقعیت مناسب بمان.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از زمان کمتر بهره می گیرید و وقت های زیادی را بیهوده به هدر می دهید. در حالی که انسانهای موفق همیشه به فرصت ها توجه دارند. اگر امروز فعالیت نکنید، در آینده پشیمان می شوید. به او بگویید هر چه در توان دارد بکوشد که موفق می شود.

۲- چشم به راه کسی یا چیزی یا شغلی می باشید که به دست آوردن آن مستلزم کار، تلاش، تجربه و اندیشه بیشتر می باشد. کسی به شما پیشنهادی کرده اما شما نسبت به آن بی توجهی کردید، در حالی که می توانستید بهره کافی را ببرید.

۳- این نیت عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. علت این تاخیر این است که شما مقدمات لازم را فراهم نساخته اید و با جدیت وارد کار نشدید. پس توکل بر خدا کنید و اقدام نمایید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه بقره، آیه ۸۰ تا ۱۱۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.

۵- به پدر، مادر و همسر توجه کافی داشته باشید. آنها عاشقانه شما را دوست دارند پس به مهر و محبت آنها پاسخ دهید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: فعال، پرتحرک، ایده آلیست، با احساس، مادی گرا، با سیاست، با فکر، آزاده، دلربا، جذاب، شیک پوش، اهل تجملات، شاداب، خنده رو، بذله گو و خوش برخورد.

۷- از مسائلی که پیش آمده، زیاد نگران نباشید. مردم آنقدر ناراحتی دارند که اگر از آن آگاه شوید، ملاحظه خواهید کرد که بسیار خوشبخت هستید.

 فال حافظ متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 266 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سری سودایی و دلی بیقرار و ناآرام داری. خیال عشقی را در سر می پرورانی که امید وصال از آن نداری. خود را به دست تقدیر بسپار که انسان را توان گریز از سرنوشت نیست. به آنچه خداوند برای تو حکم فرموده راضی باش که صلاح تو مسلما در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* بنیاد عشق الهی بر اراده اوست و فرشته از موهبت اختیار برخوردار نمی باشد. تنها بر اساس نهاد نیکی که خداوند در او آفریده، رفتار می کند و از عشق چیزی در نمی یابد. پس پیمانه محبت را بخواه و شراب عشق را که مانند گلاب خوشبو است، با خاک وجود آدمی مخلوط کن.

* بنده آن سخنانم که آتش کلمات موجب ذوق و شوق میشود اما بندگی آن کلمات را که در هم نشینی موجب سردی می شود، قبول ندارم.

* در لباس مرگ من، ساغر باده را بگذار تا صبح قیامت که مژدگان به صحرای محشر درآیند، ترس روز قیامت را به کمک شراب از خود دور کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت به سرانجام می رسد اما دارای رقیبان سرسخت هستید و طرف مقابل هم نیرنگ باز است. اما چون شما قلبی مهربان و با صفا داری و دعای خیر پدر و مادر را به همراه دارید، صد در صد نیت شما در این مورد برآورده می شود.

۳- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید. کار شما آنقدر پیچیده و مشکل نیست. بلکه نیاز به بردباری و شکیبایی دارد. در این هفته مقدمات کار مهمی فراهم می گردد که تحولی اساسی در زندگی شما بوجود می آید. از معامله ای سودی. از شغلی بهره ای. از نوزادی و مسافرتی لذت فراوان نصیب شما و خانواده خواهد شد.

۳- هرکس نان قلب خود را می خورد. پس شما از این ناراحتی رهایی می یابید و روزگار بر وفق مرادتان خواهد شد. ولی به پدر یا همسر خود بگویید از آن کسی که سخت به دنبال کارش هستید، دستگیری کند که مستجاب الدعوه می باشد. اگر می خواهید شما یا فرزند یا اقوامتان در کنکور یا مسابقه علمی پیروز شوند، سوره مبارکه الاعراف آیه ۱۰ تا ۲۴ را با حضور قلب و معنی در ۱۰ شب متوالی بخوانید.

 فال حافظ متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 184 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پس از مدتها با خواست و یاری خدا زندگی به تو روی کرده است. بین تو و او صلح و ثبات برقرار گردیده و تو از این بابت بسیار خوشحالی. مژده باد بر تو که در این دنیای پر هیاهو و آشوب به زندگی آرامی توأم با خوشبختی و شادکامی خواهی رسید. اما بدان که شرط تداوم این زندگی فداکاری و تلاش است در راه کسانی که دوستشان داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

‌* سپاس خدای را که مرشد از روی لطف با من آشتی کرد و از تقصیرم گذشت. یاران خانقاه بدین مناسبت به وجد و شور عارفانه پرداختند و ساغری از باده معرفت به نشانه سپاس از پیرو مرشد نوشیدند.

* آتشی که شعله آن باعث خنده شمع می شود، آتش نیست. آتش راستین سوز عشق است که در خرمن پروانه افتاد و آن را کاملاً سوخت.

* از آن روز که گیسوی عروس سخن را با شیهه قلم آرایش دادند، هیچ سخن سرایی مانند حافظ از چهره هنر پرده بر نگرفت و جمال آن را آشکار نکرد.

۲- این فال بر شما مبارک باد. اگر تو را می شناختم یا می دیدم، حضوراً تبریک می گفتم زیرا ستاره اقبال شما در برج پیروزیست و همای کامیابی به شرط سرعت عمل و دقت همگام شما می باشد. بی صبری و بی قراری پایان یافت و درهای نعمت به روی شما باز شده است. وقتی کاملاً موفق شدی، به خانواده بویژه کسانی که به شما نیاز مادی و معنوی دارند، کمک کنید و بدانید هر ناراحتی مسلماً راحتی به دنبال دارد. باید بگویم قلمروهای راحتی بدون رنج و زحمت، تابوت هایی با پوشش مخمل اند و وقتی که در تابوت هایی با پوشش مخمل قرار گیریم، خواهیم مرد. پس از خطر، ریسک، فعالیت و کوشش هراس نداشته باشید.

۳- اگر با کسی قهر هستی، حتماً آشتی کن. کسی را که دوست داری، بدان واقعاً او نیز تو را دوست دارد اما راه و رسم آنرا نمی داند و غرورش اجازه نمی دهد تا در مقابل شما اظهار کند. چهار فرزند در طالع داری که دومی نابغه می شود. مقام جدید و تغییر شغل و مکان به زودی بوجود می آید و آسایش، قرین و همراه خانواده شما و او خواهد شد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، موفق، مرفه، زیرک و ناقلا، هنرمند، نابغه، قوی، انتقامجو، افسونگر، مبتکر، سیاستمدار، طناز، شیطان، فریبنده، حیله گر، مهربان، بخشنده، اهل گردش، خانواده دوست و رفیق دوست.

 فال حافظ متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:

* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.

* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.

* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.

۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

 فال حافظ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 233 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انجام کاری عزم خود را جزم کرده و تا پای جان بر سر انجام آن ایستاده ای، اما در این میان ناامیدی و ترس از عاقبت این کار تو را عذاب می دهد. به خدا توکل کن و در انجام امور شکیبا باش که به طور یقین از کار خود نتیجه مطلوب را به دست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم و هفتم می فرماید:

* رویت را نشان بده که مردم از هر طرف عاشق و شیدا و حیرانند و به سخن بیا که از لذت کلام تو مرد و زن به فریاد و فغانند.

* در جمعیت عشق بازان، ذکر خیرش را گویند و اسم حافظ بخوبی یاد می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- فرد مشهوری می شوی و زندگی سعادتمندی برای شما رقم زده خواهد شد. به شرط آنکه همیشه خدا را در نظر داشته باشی و به دیگران کمک کنید. به زودی ملاقاتی روی خواهد داد که بسیار سودمند است.

۳- این نیت با قدری حوصله، دقت، سرعت عمل و مشورت قابل حل می شود و جای نگرانی نیست.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: متکی به خود، با اراده، ظاهر و باطن یکسان، راضی، شکست ناپذیر، خوش بین، صمیمی، مسلط به نفس، پشتکاردار، جذاب و دلربا، با ادب، سخاوتمند، کمال گرا، مهربان، حامی همسر، خوش تیپ، رفیق دوست، خوشرو و موافق.

۵- زیاد وقت خود را با این نیت و او صرف نکن چون او نیز به شما توجه دارد ولی متاسفانه قدرت ابراز ندارد. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر محبت نمایید. به زودی خبری خوش دریافت می کنید. سه فرزند در انتظار شماست.

۶- در معامله ای که خانواده شما می بایست انجام می دادند، ناراحتی ایجاد شده و فسخ آن به نفع شماست چون در آینده سود بیشتری به دست می آورید.

۷- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

به امید آنکه در باغ، گلی چون چهره زیبای تو بیابم. هر دم نسیم یار می آید و در اطراف چمن می گردد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

 فال حافظ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 141 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به خواست خدا گره از کارهایت گشوده شده و چاره کار به دستت آمده. تمام کارها بر وفق مرادت پیش می رود و به زودی مژده وصل و نیکبختی به گوشت خواهد رسید. اکنون که در راه پیشرفت و کامیابی قدم برمی داری تواضع خود را از دست مده چرا که فرد مغرور هرگز پیشرفت نخواهد کرد و به جایی نخواهد رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و هفتم به شما می فرماید:

* افسوس که نرگس دیده افسونگر محبوب فتنه ای عجیب به پا کرد و دریغا که آن مست از باده حسن و نیکی با عاشقان فرزانه آنچه توانست بی مهری کرد.

* خیال عاشقانه به دل حافظ آتش زد و او را سوزاند. ببینید یار قدیمی با یار خود چه کار کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل رقابت، زرنگ، قوی، عجول، شتاب کار، رک و بی پروا، قدرت سنج، عاشق پیشه، استثنایی، جذاب و دلربا، دوستدار تعریف، اهل تفریح و ثروت اندوز.

۳- از دوستت خطا دیده اید، مقصر دوست شما نیست بلکه شخص دیگری است که رابطه شما را خراب کرده و او را وادار به چنین عمل گستاخانه ای نموده است. بنابراین در دوستان خود تجید نظر کنید و مراوده های خویش را به حداقل برسانید.

۴- درمعامله ای زیان دیده اید. او شما را تنها گذاشت. احساس عجیبی دارید. بهترین راه آنست که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی بخوانید و از پیر و مرشد راه استمداد کنید که با توکل به خداوند، موفقیت همراه شما خواهد شد.

۵- به شما نوید می دهم زندگی شما کلاً در تغییر و تبدیل خواهد بود. به طوری که گویی مجدداً متولد شده اید. پس سعی کنید دقت، سرعت عمل و تلاش همراه سازید و استفاده از معلومات استاد با تجربه ای را از یاد نبرید و صحبت آنها را غنیمت دانید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان زود است.

۶- مسافرتی زیارتی سیاحتی در راه است. معامله ای سود آور در پیش دارید که بر شما مبارک باشد، به شرط آنکه صدقه بدهید و دین لازم را بپردازید و دلی را شاد کنید.

 فال حافظ متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 472 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی هایی که داری به مقصود خود خواهی رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر چرا که بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- پیروزی و کامیابی همگام و همراه شما خواهد شد و این نیت حتماً برآورده و عملی می گردد. ستاره اقبالتان در برج سعد و مبارک قرار دارد. جای هیچ گونه نگرانی نیست و این اضطراب بی جهت شما برخاسته از تردید و عجله می باشد.

۲- به شما تبریک می گویم. با خدا باش و با توکل بر او، دلت را روشن گردان و از مهر و محبت نسبت به دیگران مانند باران بی دریغ باش.

۳- به زودی شاهد و مقصود را در آغوش خواهید گرفت و او نیز از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شود، بطوریکه همه چشم ها خیره می گردد. در مسابقه بزرگ زندگی در صدر شمارگان و جدول قرار می گیرید.

۴- مسافر کارش انجام گرفته است. بیمار تا ۲۰ روز دیگر شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. خرید و فروش برای شما سود آور است. تغییر شغل و کسب علم اگر خودتان مایلید، حتماً عملی می گردد. مسافرتی عالی خواهید رفت.

۵- بهترین رنگی هایی که شما را خوشحال می کنند، رنگ های نقره ای، سفید و براق است. تمام سنگ های قیمتی هم براق هستند. قلب شما نیز روشن می باشد. پس این قلب مهربان را با لجبازی و وسواس تیره نسازید، بلکه با تلاش و مهر ورزیدن، صیقل دهید که شایسته محبت و مهر هستید.

 فال حافظ متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 171 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پیش از این در فعالیتهای تجاری خود دچار ضرر و زیان شده اید، اما به زودی خبرهای مسرت بخشی به شما خواهد رسید و موقعیتی در تجارت برای شما فراهم می شود که اگر از این فرصت به خوبی و به موقع استفاده کنید، به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری خواهید رسید. پس مترصد این فرصت باشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* هان ای لباس به باده آغشته، عیب مرا از چشم ها پنهان کن تا بیش از این شرمساری نبرم زیرا آن یار پاکیزه دل، برای دیدار من قدم رنجه کرده است.

* اراده مورچه ای ضعیف و خرد پیکر را بنگر که خود را به پای تخت سلیمان که تاج آن به لندی اوج آسمان است، رسانید و با او به گفتگو پرداخت.

* ای دل، از چشم بی حیای جانان ایمان خود را حفظ کن زیرا آن افسونگر برای تاراج آمده است.

* ای حافظ تو آلوده نیاز و گناهی از پادشاه هدیه ای بطلب زیرا آن وجود عزیز که اساس و مایه جوانمردی است، برای پاک داشتن تو از آلایش، قدم رنجه کرده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با سلیقه، شیک پوش، متین و مودب، شوخ طبع، افسونگر، عاقل، لایق، معتدل، موقر، مسلط به نفس، با ایمان، جذاب و دلربا، منطقی، خوش بین و صلح اندیش.

۳- این فال بر شما نیکو و پسندیده باد که عالی است به شرط آنکه اولاً مرا دعا کنی، ثانیاً خواندن سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنی، مژده به شما به زودی به مراد دل می رسی ولی سرعت عمل، دقت و اراده قوی همراه با تلاش و راهنمایی از استاد را از یاد مبر و مغرور مشو.

۴- مسافرت عالی است. خرید و فروش به موقع می باشد. تغییر شغل و مسکن امکان پذیر خواهد شد. ازدواج عملی می گردد. حتماً او به سوی شما با شرمندگی بر می گردد. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند درطالع داری. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر احترام کنید. ملاقات مفیدی در پیش می باشد. سفری زیارتی سیاحتی خواهید داشت. آنچه از دست داده اید، به زودی خود یا همسرتان به دست خواهید آورد. جای نگرانی نیست. به بیمارتان بگویید که تا ۱۰ روز دیگر بهبود می یابد.

 فال حافظ متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 314 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست درد عشقی در سینه داری و در تمام این مدت هرگز از طلب آن دست برنداشته ای، حتی با سرزنش دیگران و طعنه های حسودان. تو انسان واقعا وفاداری هستی، پس وصال به او و رسیدن به مقصود، پاداشی است برای وفاداری، فداکاری و تلاشهای مستمر تو که به امید خدا به زودی به آن دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و نهم می فرماید:

* پس از مرگ که فنای ظاهری است، دوباره روح راه عشق را می جوید و خطرها و دشواری ها همچون گذشته در کمین خواهد بود. دریغا مگو که چون زندگانی من در این جهان پایان یافت، رستگار شده ام.

* پس از این از تیر بی نشانه حسودان مرا اندیشه ای نخواهد بود زیرا به وصال یار کمان ابروی خود رسیده ام.

* هر چند مقام علمی حافظ به آسمان رسیده است اما عشق تو قامت بلند و او خوار و ذلیل و خمیده کرده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- چرا در آن کار سرگردان و حیران می باشید و بر آنچه پیش نیامده، غصه می خورید؟ به شما مژده می دهم که ابداً جای نگرانی وجود ندارد و این نیت در حال اجراست. ولی شما وسواس دارید و اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی، تردید و دودلی می باشد در حالی که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

۳- مسافر شما حالش خوبست. به زودی هدیه ای می فرستد. ملاقات مهمی در پیش دارید. مسافرتی خوش خواهید داشت.

۴- در ده شب آینده خوابی خواهید دید که در بانکی بوده و مشغول حساب رسی هستید. نشانه آنست که دارای قوایی کاملاً فعال خواهید شد و با کمک کسی که شما را دوست دارد، به ثروت و مقامی دست می یابید. بر شما مبارک باد.

۵- از طریق موبایل و اینترنت مکاتبات و تبادل نظرهایی انجام خواهد گرفت. اگر چه مفید بوده و اشکالی ندارد ولی خالی از خلل نیز نمی باشد. مواظب باشید.

 فال حافظ متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 369 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با امید به یاری و مدد دوستان وارد کاری شده ای، اما تمام تصورات شما غلط از آب درآمد و آنها تو را تنها گذاردند. با تمام زحمتی که تو در این راه کشیده بودی اکنون غصه بیهوده نخور و بدان اشتباه تو در آن بود که به جای توکل به خدا از خلق او یاری خواستی. اکنون به خود بیا و از قادر مطلقی یاری بجو که هرگز تو را در نیمه های راه رها نخواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* نکته ها و سخن های بسیاری میان ما رد و بدل شد اما هیچ شکایتی نکردیم و جانب احترام را نگه داشتیم و به تو بی وفایی نکردیم.

* محبوب جواب داد که ای حافظ تو عاشق ما شدی وگرنه مامور و نوکری نزد تو نفرستادیم که به زود عاشق ما شوی، بلکه با میل خودت بوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- متاسفانه دل به کسی بسته اید که او کمتر ارزش محبت و ارادت شما را می داند و عجبا که از این کار او نیز گله و شکایتی هم ندارید. خوبست انسان محبتش را در طبق اخلاص برای کسی یا کسانی بگذارد که ارزش آن را بداند. محبت زیاد انسان را گمراه می کند.

۳- این نیت فراز و نشیب زیادی دارد زیرا نتیجه آن زود به دست نمی آید و محبوب ساده به دام نمی افتد. بلکه نیاز به مهارت، اندیشه و فعالیت دارد. پس اگر بدون مطالعه عمل کنید، مطمئن باشید جز پشیمانی سودی به دست نمی آورید.

۴- علاقه مند به سفر خارج هستید اما بدانید که برای شما سودی ندارد یا بهتر بگویم آن طوری که شما تصور می کنید آنجا بهشت برین نمی باشد. هیچ جای دنیا بهتر از وطن انسان نیست. مسافرتی در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که سودمند است. اگر گوش شنوا برای زندگی خوب داشته باشید و گوشی را بردارید، روزی هزار بار تلفن همراه فرشتگان ملکوت زنگ عشق برای شما می نوازد.

۵- به قول و قرار و تعهد افراد اطمینان نداشته باشید چون مردم یکرو و یکرنگ نمی باشند. بلکه نصایح پدر و مادر و همسر را خوب توجه کنید. شما که از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید، تلاش را همراه با توکل و دقت و شدت عمل به کار اندازید تا از رقیبان جلو افتید.

 فال حافظ متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 162 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به شما روی آورده که مدت آن بسیار کوتاه است. پس مواظب باش آن را از دست ندهی که در این صورت پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و این فرصتها همیشه به انسان روی نمی کند. اگر در پی یار و همدمی می گردی سراغ کسانی برو که محاسن آنان ظاهری و مادی نباشد و دارای وجودی ارزشمند باشند که زندگی با چنین انسان هایی آسان و زیبا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او با پای خود به استقبال شما آمده. حیف است که با سخنان بی جهت، وی را رنجیده خاطر سازید. پس به هوش باش که موقعیت بسیار حساس می باشد و زمان چندانی برای اجرای این نیت وجود ندارد. زیرا رقیبان بی شمار در انتظارند. پس باید دقت، سرعت، تلاش و علاقه را همراه سازی تا موفق شوید.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم و دهم می فرماید:

* زمان شادی را نگهدار و غنیمت بدان که همیشه گوهر مراد در صدف نیست.

* به حق تاج عالم آرای، سلطان اوست که حتی خورشید چون اوست. زیبنده تاج نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در این هفته خوابی خواهید دید که تعبیر آن سعادت و خوشبختی خواهد بود. نذرهای خود را چرا ادا نمی کنی و علت اینکه این هفته همه را ناراحت کردی چیست؟ باید ارزش خود را بدانی و بر اعصاب خویش مسلط باشی. زیرا حسودان در کمین زندگی شما هستند و شما از زندگی بسیار خوبی برخوردار هستی ولی متاسفانه درست ارزش آنرا نمی دانی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، قابل احترام، رفیق باز، دوست عالی و مطمئن، با ادب، ملاحظه کار، آرام، متین، فداکار، کمال گرا، نویسنده ای ارزشمند، حساس و رویایی، عاشق علما و فضلا، متفکر، بد معامله و زود رنج.

۵- مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد اما تغییر مکان و شغل مناسب می باشد. ملاقات سودمندی در این هفته خواهید داشت.

۶- کوشش و تلاش همگام با اراده می تواند آینده شما را تضمین کند، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

شاملو می گوید: "باید ایستاد و فرود آمد بر آستان دری که کوبه ندارد چرا که اگر به گاه آمده باشی، دربان به انتظار توست."

 فال حافظ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 207 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قبل از این روزگار بسیار خوشی داشتی و یاری همدل و همزبان که از بد روزگار او را از دست دادی و تلاشهای دوباره ات بی نتیجه ماند. بدان که تمام خوشیها ناپایدار است. اکنون دیگر غفلت جایز نیست. به فردا بیاندیش و دوباره از نو شروع کن که فردا روز دیگری است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: به ظاهر آرام ولی در خانه بمب اتم، با وجدان، با حساب و کتاب، منظم، وسواسی، اهل گردش و تفریح، خوش خرید، خوش لباس، اهل عطر، خانواده دوست، دلربا، زیبا و مهربان.

۲- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم می فرماید:

* آنگاه که دل از زبان پیر عقل، حقایقی بازگو می کرد و گفتارش نارسا بود، عشق به مدد و کمک آمد و مسایلی را که بر عقل دشوار بود، با شرح و بیان حل کرد.

* دیشب با یاران هم پیاله به میخانه رفتم. خم شراب را دیدم که به سبب جدایی از دوستان، از دلش خون می چکد و سر و پایش از آب دیده در گل فرو رفته است.

* ای حافظ آن خنده را به همراه آواز کبک خوش رفتار دیدی که از چنگال باز تقدیر که در کمین او بود، بی خبر ماند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- سعی کن در همه حال از راهنمایی های پدر و مادر و استادان بهره بگیرید. زیرا انسان هر چه را بداند، باز نادان است و از طرفی انسان از آینده خبر ندارد. شما گذشته ای عالی داشته اید ولی افسوس، گذشته فایده ای ندارد. بهتر است خود را برای آینده ای درخشان تر آماده سازید زیرا شاهین خوشبختی در حال پرواز به سوی خانه شماست. قدری سرعت عمل، اراده و تلاش لازم دارد.

۴- این کار انجام می گیرد. چیزی می خواهید بدون اینکه مقدماتش را فراهم سازید، پس ضروریست که عوامل این نیت را فراهم کنید. بیمار نیاز به مراقبت شدیدتر دارد. از مسافر خبرهای خوش خواهد رسید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد، پس نگران نباشید. به مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. موفقیت همگام شما می شود.

منبع: دیجی سرگرمی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: