پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسئولان فوتبال عربستان قصد دارند بر خلاف دوره‌های گذشته، برنامه چند فصل آینده مسابقات لیگ روشن را به‌صورت همزمان مشخص کنند.
به گزارش "ورزش سه"، مسئولان لیگ حرفه‌ای عربستان قصد دارند برای اولین‌بار از زمان افتتاح این مسابقات در سال 2008 یک تقویم مشخص را برای چندین فصل آینده طراحی کنند.
کارلو نهرا، مدیر مسابقات فوتبال عربستان، امروز طی جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ روشن برگزار شد، چشم‌انداز اولیه تقویم فصل‌های آینده را ارائه خواهد کرد.
این جلسه با حضور روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان و نعیم البکر، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در ریاض برگزار می‌شود.

در حاشیه این دیدار نهرا کارگاهی را برگزار خواهد کرد و در این کارگاه علاوه بر گفت‌وگو با نمایندگان باشگاه‌ها و شنیدن پیشنهادات آن‌ها در زمینه فنی در خصوص راه‌های توسعه لیگ، دیدگاه خود را نیز برای آن‌ها توضیح خواهد داد.

در این جلسه همچنین به اعتراض باشگاه‌هایی که نسبت به زمان برگزاری برخی از مسابقات لیگ از جمله دیدارهایی که در فصل زمستان از ساعت 21 آغاز می‌شود، گلایه دارند رسیدگی خواهد شد.

این اقدام در شرایطی از سوی مسئولان لیگ عربستان صورت خواهد گرفت که سازمان لیگ فوتبال ایران در برنامه‌ریزی یک فصل از مسابقات نیز دچار مشکل شده و تعطیلات عجیب و پیاپی مسابقات فصل جاری اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان نسبت به عدم برنامه‌ریزی مناسب از طرف سازمان لیگ را به دنبال داشته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: