پایگاه خبری خانه فوتبال:

مبلغ سودسهام عدالت با تغییر بزرگی در آخر این ماه واریز خواهد شد.سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد. سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید.

واریز سود سهام عدالت یلدایی دولت به مردم

رئیس سازمان بورس گفت: مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا واریز خواهد شد و افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند در این مرحله یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

مجید عشقی دوشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی، درباره شرایط و نحوه پرداخت سود سهام عدالت اظهار کرد: مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌ها هنوز سود مجامع را واریز نکردند، افزود: از بین ۳۶ شرکت که باید سود سهام عدالت را پرداخت کنند، ۶ شرکت تا کنون این سود را هنوز پرداخت نکردند که موظف هستند در روزهای آتی این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بورس ادامه داد: شرکت‌های «گروه مپنا، فجر انرژی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولاد آلیاژی ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و پارس سویچ» هیچ مبلغی را برای سود سهام عدالت پرداخت نکرده‌اند.

عشقی تاکید کرد: این شرکت‌ها در صورتی که هر چه سریع‌تر سود را واریز نکنند، جریمه می‌شوند که در مرحله اول به کمیته اخلاقات فراخونده خواهند شد و اگر باز هم واریز نکنند از طریق قضایی وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان سال واریز می شود، گفت: این سود با دوره‌های مختلف متفاوت است و دارندگان سهام عدالت سهام‌های مختلفی دارند. افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند در این مرحله یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: افرادی که برگه سهام ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومانی دارند، سود ۶۰۰ هزار تومانی به حساب آنها اریز می‌شود.

آخرین اخبار در خصوص پرداخت سود سهام عدالت

خدمات سهم عدالت تمام رایگان است و هیچ وجهی در خصوص انجام خدمات سهام دریافت نمی‌شود.

مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت از رایگان بودن خدمات سهام عدالت گفت.

او افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

سهام عدالت

وی به سهامداران توصیه کرد: سهامداران هیچ‌گونه وجهی به هیچ مرجعی نپردازند.

حاجی‌وند ادامه داد: باید این نکته را تاکید کنیم که حتماً دارندگان سهام عدالت خبر‌های رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خاطرنشان کرد: مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت فعلاً به صورت آزمایشی در دو استان زنجان و خراسان شمالی برگزار می‌شود و سایر استان‌ها نیز از سال آینده مجامع خود را آغاز می‌کنند.

وراث متوفیان سهام عدالت بخوانند!

حسنلو گفت: در موضوع تقسیم قهری سهام عدالت به وراث نیز مجدداً یک فرصت نهفته برای کارگزاران به وجود می‌آید و با توجه به این که بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار متوفی سهام عدالت در ایران وجود دارد، پیش بینی می‌کنیم که یک جامعه حدود ۱۵ میلیون نفری برای ورود به بازار سهام در انتظار صنعت کارگزاری باشند که می‌تواند یک فرصت بزرگ و مغتنم برای کارگزاران در جهت جذب مشتریان جدید باشد.

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث غیر حضوری

وی با اعلام اینکه اجرای طرح انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث بر اساس زمانبندی و سال فوت آن‌ها خواهد بود، افزود: شرکت سپرده گذاری مرکزی در ادامه مسیر تحول دیجیتال خود با رونمایی از سامانه (میراث) در روزهای آتی تقسیم هوشمند و انتقال مکانیزه دارایی متوفیان سهام عدالت به وراث را به صورت الکترونیک انجام می‌دهد و پیش بینی می‌کنیم تا قبل از پایان سال جاری انتقال سهام عدالت همه متوفیان به وراث تعیین تکلیف شود.

حسنلو تصریح کرد: شرکت سپرده گذاری مرکزی در فرایند تسهیم و انتقال هیچ گونه پیامکی از سرخط‌های شماره دار و بدون ماسک ارسال نمی‌کند و از نظر ما این پیامک‌ها بی اعتبار است و مردم نباید به این پیامک‌ها توجه کنند.

معاون سمات گفت: وراث سهام عدالت برای دریافت جدول زمان بندی و تشکیل پرونده به درگاه ذی‌نفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این طرح ملی به سایت اینترنتی شرکت سپرده گذاری مرکزی به نشانی www.csdiran.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: