پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات تازه از مرحله جدید پیش فروش سایپا . شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل فوری دارد.

آغاز فروش فوق العاده سایپا با تحویل 90 روزه بمناسبت شب یلدا

شرکت سایپا از فروش فوق العاده شاهین اتوماتیک در قالب طرح مادران خبر داد و شرایط آن را اعلام کرد.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و در تاریخ 1402/09/15 پیامک به ایشان ارسال کریده است میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

جزئیات شرایط فروش فوق العاده سایپا:

سایپا

فرزند جدید سایپا وارد خط تولید شد 

خودروی سهند که با تغییرات زیاد و بروزرسانی پلتفرم X۲۰۰ طراحی شده است، در فاز آزمایشی وارد خطوط تولید پارس خودرو شد.

این محصول که قرار است در رده سدان های اقتصادی بازار قرار بگیرد، با موتور M۱۵+ در مدل های گیربکس دستی، اتوماتیک و دو گانه سوز به تولید خواهد رسید.

همچنین در آینده یک گزینه از خانواده موتورهای جدید گروه خودروسازی سایپا با توان و گشتاور بیشتر و راندمان بالاتر طی بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه در این محصول به کارگیری می شود.

سایپا

سدان اقتصای سهند بسته به تیپ بندی مورد انتخاب مشتریان از امکاناتی همچون سیستم مولتی مدیا، سانروف، کروز کنترل، فرمان برقی با طراحی جدید، سنسور باران، ترمز اضطراری و دوربین عقب بهره می برد.

گفتنی است طبق برنامه ریزی های انجام شده و آمادگی زنجیره تامین، خودرو سهند در سه ماهه سوم سال جاری به تولید انبوه رسیده و در سبد محصولات پارس خودرو قرار می گیرد. هدف گذاری تولید این خودرو در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار دستگاه است و مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک در اسفند ماه روی خط تولید قرار خواهد گرفت.

سایپا

طراحی به روز در نمای بیرونی و داخلی، تنوع تجهیزات و امکانات در مدل ها و تیپ های مختلف و انطباق با آخرین استانداردهای ۸۵ گانه از جمله شاخص های محصول سهند است.

سایپا

منبع: جی پلاس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: