پایگاه خبری خانه فوتبال:

سود سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد. سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران.سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید.

خبر فوری رییس سازمان بورس درباره سود سهام عدالت

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله نخست سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، به حساب سهامداران عدالت از فردا «پنجشنبه ۲۳ آذرماه» آغاز می‌شود.

 مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، در دو مرحله به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد، افزود: پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از فردا «پنجشنبه ۲۳ آذرماه» آغاز و به مدت ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعات سهامداران سهام عدالت را دیروز «سه شنبه» به بانک‌های عامل ارسال کرده تا فرایند واریز سود هر چه سریعتر عملیاتی شود.

سهام عدالت

وی با بیان اینکه مبلغ سود پرداختی در مرحله اول با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت خواهد بود، گفت: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

با این حساب یک خانواده 3 نفره که دارای برگه سهام عدالت 1 میلیون تومانی هستند فردا رقم 4/155/000 تومان دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: البته مبالغ فوق به صورت علی‌الحساب است، و باقیمانده سود سهام عدالت پس از تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

عشقی با قدردانی از شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را در موعد مقرر پرداخت کردند، افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود سهام مشمولان سهام عدالت انجام خواهد داد، به طوری‌که امیدوارم بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را دریافت و به حساب آنها واریز کنیم.

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

اخبار حاکی از این است که حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر که تا به حال سهام عدالت را دریافت نکرده بودند، به‌عنوان سهام‌دارانی در نهادهای حمایتی معتبر ثبت شده‌اند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: واریز سود سهام عدالت متوفیان از اوایل سال 1403 آغاز می شود.

به گزارش سایت طلا، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: واریز سود سهام عدالت متوفیان از اوایل سال 1403 آغاز می شود. تمامی مراحل مربوط به انحصار وراثت سهام عدالت متوفی رایگان بوده، وراث متوفیان سهام عدالت باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.

اخبار حاکی از این است که حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر که تا به حال سهام عدالت را دریافت نکرده بودند، به‌عنوان سهام‌دارانی در نهادهای حمایتی معتبر ثبت شده‌اند.

طرح توزیع سهام عدالت پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۴، و موافقت ایشان با توزیع گسترده سهام شرکت‌های صدر اصل ۴۴ قانون اساسی در آبان ماه سال ۱۳۸۴، توسط هیأت وزیران تصویب شد. سپس، این موضوع به عنوان یکی از موضوعات اساسی و مورد توجه در مواد ۳۴ تا ۳۸ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به اجرا درآمد. این طرح با هدف توزیع عادلانه و متوازن ثروت و سهام بین اقشار جامعه و افزایش مشارکت اجتماعی و اقتصادی افراد اجرا می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: