پایگاه خبری خانه فوتبال:

چند وقتی است که لایحه تعطیلی آخر هفته از طرف دولت رئیسی به مجلس رسیده .تعطیلی دو روز در هفته برای کل کشور می باشد.مجلس تلاش های بسیاری برای تحقق طرح تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه انجام داده است.آخرین اخبار در رابطه با تعطیلی شنبه را با هم در سایت خانه فوتبال می خوانیم.

آخرین خبر از افزایش تعطیلی آخر هفته

نماینده درود و ازنا در مجلس از تقاضای ۱۱۱ نماینده برای رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در صحن مجلس خبر داد

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات، گفت: با محمد باقر قالیباف رییس مجلس در خصوص این لایحه صحبت کردم و ایشان قول دادند این لایحه به صورت خارج از نوبت در صحن مجلس رسیدگی شود.

وی افزود: تقاضای رسیدگی به این لایحه خارج از نوبت صحن مجلس به امضای ۱۱۱ نفر از نمایندگان رسیده است.

نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هفته آینده در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه در صحن این لایحه خارج از نوبت صحن رسیدگی خواهد شد.

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ خبر داده اند.

به گزارش تازه‌نیوز، افکار نیوز نوشت: این روزها بحث تعطیلی مدارس و ادارات بشدت داغ و جنجال برانگیز شده است.از آنجایی که شهادت حضرت فاطمه روز یکشنبه می باشد منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ خبر داده اند.

تعطیلی

آیا مدارس و ادارات شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در روزهای اخیر بدلیل آلودگی هوا بسیاری از مدارس شهرها و استان ها تعطیل اعلام شد. از سوی دیگر در ماه های گذشته خبر تعطیلی شنبه ها از سوی مجلس مطرح شد. همه این موارد سبب شده است که احتمال تعطیلی مدارس و ادارات به عنوان بین التعطیلین مطرح شود. با این حساب تعطیلی مدارسحال باید دید که دولت این تعطیلی را تصویب می کند یا خیر.

مناسبت های آذر ۱۴۰۲

۱ آذر آذر جشن

۴ آذر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان [۲۰۲۳ November ۲۵]

۵ آذر روز بسیج مستضعفان

۷ آذر روز نیروی دریایی

۹ آذر آذر روز، جشن آذرگان

۹ آذر روز بزرگداشت شیخ مفید

۱۰ آذر شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس

۱۰ آذر روز جهانی ایدز [۲۰۲۳ December ۱]

۱۱ آذر شهادت میرزا کوچک خان جنگلی

۱۲ آذر تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱۲ آذر روز جهانی معلولان [۲۰۲۳ December ۳]

۱۳ آذر روز بیمه

۱۵ آذر روز حسابدار

۱۶ آذر روز دانشجو

۱۹ آذر تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی

۲۰ آذر شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان

۲۵ آذر روز پژوهش

۲۶ آذر روز حمل و نقل

۲۶ آذر شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها [۳ جمادی الثانیه ۱۴۴۵]

۲۷ آذر شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه

۲۷ آذر روز جهانی عاری از خشونت و افراطیگری [۲۰۲۳ December ۱۸]

۳۰ آذر جشن شب یلدا

خبر فوری از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه 25 آذر

وضعیت تعطیلی شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد با توجه به تعطیل بودن روز یکشنبه به علت شهادت حضرت فاطمه و قرار گرفتن روز شنبه مابین دو روز تعطیل در نهایت دولت به به خبرهای ضد و نقیض درباره تعطیلی شنبه واکنش نشان داد و اعلام کرد که روز شنبه تعطیل نیست و همه ادارات و سازمان ها باز خواهد بود و مثل روزهای معمولی به کار خود ادامه خواهند داد.

تعطیلی روز شنبه یکی از خبرهای داغ بین رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده و مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان می‌خواهند بدانند که آیا روز شنبه تعطیل خواهد بود یا خیر روز شنبه به دلیل قرار گرفتن در بین دو روز تعطیل رسمی یعنی روزهای جمعه و یکشنبه بسیاری از مردم تمایل دارند که روز شنبه نیز تعطیل شود تا بتواند به مسافرت بروند اما روز شنبه تعطیل نیست و سازمان‌ها و مراکز آموزشی دایر هستند و به کار خود ادامه می‌دهند.

احتمال دارد که در برخی از شهرها به علت بارش باران و برف یا آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شود اما به صورت سراسری روز شنبه تعطیل نیست و دانش آموزان و کارمندان باید به محل کار خود بروند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: