پایگاه خبری خانه فوتبال:

یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید قطع همکاری با توماس توخل در فضایی دوستانه انجام شده است.
به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا باعث شد که باشگاه بایرن مونیخ تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرد. 

این باشگاه دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که در جلسه برگزار شده بین آنها و این مربی آلمانی قرار شده است که دو طرف در پایان فصل جاری به همکاری با یکدیگر خاتمه دهند و به این ترتیب او تنها در چند بازی باقی مانده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. 

ریسن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در این بارها اظهار داشت:« در گفتگویی خوب و دوستانه به صورت مشترک به این تصمیم رسیدیم که به همکاری با هم در تابستان خاتمه دهیم. هدف ما این است که تغییر مسیر ورزشی در فصل 25-2024 با یک مربی جدید داشته باشیم. 

تا آن زمان تمامی نفرات حاضر در این باشگاه باید نهایت تلاش‌شان را برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا به کار بگیرند. من همچنان صریحا تیم را مسئول نتایج می‌دانم. خصوصا در لیگ قهرمانان که ما باور داریم پس از شکست 0-1 برابر لاتزیو در بازی رفت همچنان در بازی برگشت که با حضور هواداران در ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانز آرنا به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهیم کرد.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: