پایگاه خبری خانه فوتبال:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت علیرضا اشرف را از همراهی تیم پرسپولیس محروم کرد.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اشرف، مدیررسانه‌ای تیم پرسپولیس، در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی سرخپوشان برابر تراکتور نسبت به قضاوت داور مسابقه و جریمه علیرضا بیرانوند با کارت زرد اعتراض کرد و گفت پرسپولیس در این فصل بیش از هر تیم دیگری از اشتباهات داوری متضرر شده است.

در پی این اظهارات اشرف، صبح امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت علیرضا اشرف را محروم کرد و اعلام کرد مدیررسانه‌ای پرسپولیس باید ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده، آمده است:

"حسب گزارش مقام رسمی در خصوص بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲ برگزار شد تخلفی از سوی علیرضا اشرف «مدیر رسانه‌ای» تیم پرسپولیس منعکس گردیده و از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقرات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی نامبرده از هرگونه فعالیت فوتبالی و همچنین همراهی تیم خود در مسابقات محروم می‌شود و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسون ارسال نماید. رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون می‌باشد."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: