پایگاه خبری خانه فوتبال:

سر جیم راتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد، مشتاق همکاری با یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی این تیم است.
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند هفته اخیر نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده اما در طول این فصل فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرده است. 
کسب چند نتیجه ضعیف و اتفاقاتی مانند حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان که باعث شد آنها حتی موفق به حضور در لیگ اروپا هم نشوند باعث شد که انتقادات از اریک تن‌هاخ بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند و صحبت‌هایی درباره احتمال برکناری او مطرح شود. 
حالا اسپورت زون مدعی شده است که سر جیم راتکلیف علاقه زیادی به همکاری با ناگلزمان دارد که در حال حاضر هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفته است و تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.
این مربی 35 ساله در طول دو سال حضورش در راس کادر فنی بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی داشت و همین موضوع توجه مدیران جدید یونایتد را جلب کرده و آنها معتقد هستند که حضور این مربی می‌تواند گام بزرگی در پیشبرد پروژه آنها باشد.

با این حال، باید دید که عملکرد او در تیم ملی آلمان به چه شکل خواهد بود و آیا با کسب موفقیت می‌تواند همچنان در این جایگاه بماند یا با جدایی‌اش شانس حضور در اولدترافورد را خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: