پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می‌رسد اوستون اورنوف ازبک خیلی زود به ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد رسید.
به گزارش ورزش سه با دریافت آی تی سی اوستون اورونوف از فدراسیون فوتبال ازبکستان او می‌تواند از بازی بعدی تیمش به میدان برود هر چند هنوز باید یک جایی خالی در لیست خارجی‌های پرسپولیس باز شود تا اورونوف مجوز حضور در میدان را پیدا کند.
با این وجود اوسمار لوس تصمیم گرفته از این بازیکن در جناح چپ خط میانی استفاده کند و از آنجایی که از سیستم 1-3-2-4 استفاده می‌کند قصد دارد از اورونوف با تکنیکی در پست وینگر چپ بهره ببرد. جایی که در ترکیب نوبهار و تیم ملی ازبکستان بارها در آن به میدان رفته و بهترین کارایی‌اش را هم در این پست ارائه کرده بود.

اورونوف در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس در جناح چپ خط میانی بازی کرده و کیفیت فوق العاده‌ای هم از خود ارائه کرده است. مهمترین ویژگی بازی او تکنیک این بازیکن است که در فضاهای محدود و لب خط طولی بعضا دو یا سه نفر را از پیش رو برمی‌دارد و قادر است با این ویژگی پرسپولیس را در موقعیت حمله سریع یا ضد حمله از کانال چپ قرار دهد.

گفته می‌شود اورونوف در صورت حل مشکل لیست تیم حتما در ترکیب اصلی بازی تیمش مقابل ذوب آهن که عصر چهارشنبه برگزار می‌شود قرار خواهد گرفت.

اگر اینچنین شود هیچ بعید نیست مهدی ترابی در پست وینگر راست به میدان برود و سعید صادقی از ارنج ابتدایی بیرون بیاید. احتمال حضور آل کثیر در نوک حمله هم وجود دارد و پشت سر او عالیشاه در پست 10 بازی خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: