پایگاه خبری خانه فوتبال:

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، روز گذشته جلسه‌ای را با رافائلا پیمینتا، که مدیر برنامه ارلینگ هالند است، برگزار کرد.
به گزارش "ورزش سه"، هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده و نقش مهمی را در قهرمانی فصل گذشته تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. 

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب او دارند، اما پیش از این همیشه نام رئال مادرید در کنار نام او به گوش می‌رسید. هرچند حالا به نظر می‌رسد که با پیوستن احتمالی کیلیان امباپه به این باشگاه، شرایط تغییر کرده است. 

شب گذشته تصاویری از حضور مدیر برنامه این بازیکن در شهر بارسلونا منتشر شد. او جلسه‌ای را با دکو برگزار کرد که به نظر می‌رسد درباره انتقال این ستاره نروژی از سیتی به بارسا باشد و به این ترتیب تابستان هیجان‌انگیزی برای این باشگاه در پیش خواهد بود. 

gj73yXpp3wfb

بسیاری از خبرنگاران نزدیک به بارسلونا پیش از این مدعی شده بودند که جذب این بازیکن رؤیای خوان لاپورتاست و او تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند هالند را در دوران حضورش در رأس این باشگاه به بارسلونا منتقل کند. 

جرارد رومرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، درباره این جلسه گفت: «پیمینتا مدیر برنامه چند بازیکن سرشناس دیگر هم هست. در این جلسه سه ساعته با دکو درباره بازیکنان بسیاری صحبت شد اما موضوع بحث اصلی درباره هالند بود. آیا این انتقال دشوار است؟ بله. آیا غیرممکن است؟ خیر.»

گفته می‌شود که در این جلسه حتی تاریخ مشخصی هم تعیین شده است تا خانواده هالند و اطرافیان او بتوانند با مدیران بارسلونا دیدار داشته باشند و شرایط انجام این انتقال را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند و به این نتیجه برسند که آیا علاقه‌ای به ورود مذاکرات به فاز نهایی دارند یا خیر. 

بارسلونا به صورت جدی در حال بررسی شرایط بازیکنانش است و قصد دارد دو ستاره بزرگ را به فروش برساند تا شرایط را برای به خدمت گرفتن هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو فراهم کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: