پایگاه خبری خانه فوتبال:

با اعلام رسمی اتحاد کلباء، این باشگاه و فرهاد مجیدی به همکاری خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام اتفاقی که در روزهای اخیر پیش‌بینی می‌شد، رخ داد. فرهاد مجیدی به پایان همکاری خود با اتحاد کلباء رسید و این باشگاه اماراتی به‌صورت رسمی از قطع همکاری با سرمربی ایرانی خود خبر داد.

مجیدی که پس از قهرمانی بدون شکست با استقلال در لیگ بیست و یکم راهی فوتبال امارات شد تا هدایت اتحاد کلباء را برعهده بگیرد، با این تیم توانست در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد تا این تیم بهترین رتبه خود در تاریخ لیگ امارات را کسب کند.

نتایج خوب فرهاد در کلباء سبب شد تا قرارداد او برای امسال نیز تمدید شود اما اوضاع بر وفق مراد او و کلباء پیش نرفت و این تیم با فقط سیزده امتیاز از پانزده مسابقه، در رتبه یازدهم جدول چهارده تیمی جای گرفته است.

کلباء در هشت دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها فقط در یک دیدار در جام ریاست جمهوری و برابر دیبا الفجیره دسته اولی به پیروزی رسید و در پنج دیدار تن به شکست داد تا مدیران کلباء تصمیم به قطع همکاری با سرمربی ایرانی خود بگیرند.
این تیم شب گذشته و در دیداری خانگی و از هفته پانزدهم ادنوک لیگ، مقابل البطائح به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا دوران حضور او در این تیم اماراتی تمام شود.

باشگاه اتحاد کلباء دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی، از پایان همکاری با مجیدی خبر داد. در متن این اطلاعیه آمده است:

هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء با توافق دو طرفه، تصمیم به فسخ قرارداد سرمربی تیم، فرهاد مجیدی گرفت و از او بابت آنچه در این مدت در اختیار این تیم قرار داده بود تشکر کرده و برای او در آینده حرفه‌ای ورزشی آرزوی موفقیت می‌کند.

g0H92h8gfbfC

این باشگاه همچنین تصمیم گرفت در دوره آتی غازی الشمری را به عنوان سرمربی تیم منصوب کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: