پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه فولاد اعلام کرد که با احمد آل نعمه به عنوان سرمربی این تیم ادامه می دهد.
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه سومین سرمربی فولاد در این فصل خواهد بود. پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان، فولادی ها تصمیم گرفتند تا خوان ایگناسیو مارتینز را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند اما شکست برابر چادرملو و کنار رفتن از رقابت های جام حذفی، منجر به قطع همکاری طرفین شد.

در هفته های اخیر، فولاد مذاکرات فشرده ای را با سرمربیان مختلف از جمله یحیی گل محمدی انجام داد ولی توافقی میان طرفین حاصل نشد. آنها در ادامه به سراغ محمد ربیعی رفتند و با وجود توافق طرفین و رضایت هیئت مدیره ذوب آهن، اما مدیریت کارخانه با جدایی این سرمربی مخالفت کرد تا حضور ربیعی نیز در اهواز منتفی شود.

از روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور سیدمهدی رحمتی در فولاد منتشر شد ولی در نهایت خوزستانی ها تصمیم گرفتند تا با احمد آل نعمه به کار خود ادامه دهند و بازیکن سابق فولاد به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

باشگاه فولاد در اطلاعیه که منتشر کرده، آورده است:

"پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند در روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان انجام شده است.

باشگاه در این مسیر با گزینه های مورد تایید هواداران مذاکراتی فشرده و طولانی داشت اما با وجود برخی توافقات صورت گرفته در نهایت این مذاکرات به عقد قرارداد منجر نشد و نافرجام ماند.

با توجه به خواسته هواداران عزیز، مبنی بر انتخاب یک سرمربی با رزومه مناسب و در شان باشگاه بزرگ فولاد خوزستان و با علم به اینکه چنین انتخابی در بازه زمانی فعلی امکان‌پذیر نیست، مدیریت باشگاه تصمیم بر ادامه فعالیت با کادرفنی خوزستانی به رهبری احمد آل‌نعمه اتخاذ کرده است.

باشگاه فولاد خوزستان در شرایط حساس کنونی به سمت هواداران شریف خود دست یاری دراز می‌کند؛ بدیهی است که بازگشت به دوران پرافتخار بدون همدلی و اعتماد متقابل حاصل نخواهد شد."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: