پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگار ما مدعی شد برخلاف شایعات شکل گرفته، این باشگاه پیگیر جذب مهاجم خواهد بود و نظر سرمربی‌اش را دنبال می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، با جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی از جمع مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول، این تیم در پنجره زمستانی اقدام به جذب عیسی آل کثیر و همچنین ابوالفضل بابایی کرده است.

با این حال بعد از نمایش سه هفته‌ای پرسپولیس در نیم فصل دوم، هواداران این تیم همچنان خواهان جذب یک مهاجم خارجی تمام کننده برای جلوگیری از هدر رفتن فرصت‌های این تیم هستند. سرخپوشان خصوصا در دیدار برابر ذوب آهن فرصت‌های گلزنی ایده‌آلی داشتند که یکی پس از دیگری از دست رفته و آنها با تک گل گئورگی گولسیانی از نقطه پنالتی به برتری دست یافته تا لحظات دلهره‌آوری برای از کف رفتن سه امتیاز خود پشت سر گذاشته و نگران این موضوع باشند.

از سویی دیگر اوسمار ویرا نیز برای تکمیل فاز تهاجمی خود و استفاده از پلان‌های حمله، چندی پیش اعلام کرده بود که خواهان جذب مهاجم قد بلند و سرزن نیز خواهد بود. او همچنین پیش از بازی با ذوب آهن با اشاره به نقل و انتقالات موفق سرخپوشان، مدعی شده بود که شرایط همانند فصول گذشته برای جذب یک مهاجم ایده آل خوب پیش نرفته است.

اکنون شایعاتی درباره احتمال اینکه پرسپولیس بحث نقل و انتقالاتی خود را پایان دهد و اقدامی برای جذب مهاجم خارجی صورت ندهد، شکل گرفته است. گفته می‌شود مدیران باشگاه با ابراز رضایت از نمایش این تیم و ایجاد موقعیت‌های مناسب، مدعی هستند که قصدی برای جذب مهاجم ندارند.

رضا درویش اما در گفتگو با خبرنگار ما مدعی است که برخلاف شایعات آنها پیرو تصمیم سرمربی خود اقدام خواهند کرد: نمایش پرسپولیس طی دیدارهای اخیر خصوصا برابر ذوب آهن خوب بوده است. همچنین ما یک مهاجم دیگر هم جذب کرده‌ایم که شرایط خوبی دارد (ابوالفضل بابایی). اما اینکه اقدامی برای جذب مهاجم خارجی نکنیم درست نیست و اگر اوسمار پیشنهادی بدهد برای آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه نقل و انتقالات موفقی را تا به اینجا از دیدگاه هواداران با توجه به جذب ستاره‌هایی مثل اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده لو، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی داشته‌اند و رضایت هواداران را جلب کرده، مدعی است اقدام برای تیمی قدرتمند برای فصل آتی را از هم اکنون استارت زده‌اند و مطمئنا در صورت نیاز، اقدام بعدی آنها جذب مهاجم خارجی خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: