پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر مهم درباره آتش سوزی هولناک در تهران رسید.آتش سوزی در بیمارستان اتفاق افتاد.آتش سوزی جزو بدترین اتفاقات ممکن است.

جزئیات آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع)

آتش سوزی

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.
به نقل از ایسنا، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.
در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.
در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

تصاویر از آتش‌سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان کریم‌خان 

جزئیات آتش‌سوزی در یک ساختمان در محدوده خیابان کریمخان تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توضیحاتی را درباره حریق رخ داده در محدوده خیابان کریمخان ارائه کرد و گفت که این حادثه در پشت بام یک ساختمان پنج طبقه رخ داده است.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌ سوزی در یک ساختمان اداری و تجاری خیابان کریمخان زند، محدوده خیابان حافظ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام کرد.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت پشت بام این ساختمان پنج طبقه رخ داده است. در این قسمت سازه ای با استفاده از سقف‌های شیروانی فلزی به وسعت حدود ۳۰۰ مترمربع ساخته شده بود که آتش در انباری آن که با ایرانت مسقف شده بود، رخ داده  بود. 
وی با بیان اینکه شدت حریق و موقت بودن سازه، سبب تخریب آن شده بود، گفت: محل قرارگیری این ساختمان و همچنین دود ناشی از آن توجه زیادی را جلب کرده و تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شده بود. همین موضوع نیز حساسیت‌هایی را ایجاد کرده بود.
ملکی با بیان اینکه آتش سوزی در این ساختمان مهار شد، گفت: این حادثه مورد فوتی و مصدوم ندشته است. در حال حاضر نیز آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کرده وبه ماموریت خود خاتمه دادند.

حادثه هولناک آتش سوزی در خودرو بر سایپا اتفاق افتاد


آتش سوزی در سایت بارگیری کارخانجات سایپا تهران یک واقعه وحشتناک و نگران‌کننده بود. حضور آتش‌نشانان با خودروهای آتش‌نشانی و تلاش‌های فوری برای خاموش کردن آتش، تصویری از تنش و نگرانی در محل حادثه ایجاد می‌کرد. افراد محل حادثه با چهره‌های نگران در تلاش که آتش را خانوش کنند. برخی منابع اعلام کرده‌اند که این حادثه چند ماه پیش رخ داده است. 

اولین اعتراف عامل آتش سوزی و جنایت لنگرود

قرار نبود کسی بمیرد. با یکی از دوستانم در داخل کمپ هماهنگ کرده بودم که آنجا را به آتش بکشیم و باعث فرار افرادی شویم که آنجا بودند. با فرار آن‌ها از مدیر کمپ انتقام می‌گرفتم.
سر جوان تصور نمی‌کرد نقشه‌اش برای انتقام، جنایتی هولناک را رقم بزند. حالا در برابر اتهامی سنگین قرار گرفته است. او در جریان تحقیقات جزئیات کامل این آتش‌افروزی را تشریح کرد.
*چند سال داری؟
۲۸ سال.
*مجردی؟
بله.
*سابقه کیفری داری؟
به اتهام ولگردی یک‌بار دستگیر شدم.
*چطور سر از این کمپ درآوردی؟
این کمپ ماده۱۵ است و خانواده‌ها معتادان را برای ترک به آنجا می‌آورند. من هم به زور خانواده‌ام حدود دو ماه قبل به آنجا رفتم. دو هفته قبل از حادثه هم از کمپ بیرون آمدم.
*چرا آنجا را به آتش کشیدی؟‌
می‌خواستم از مدیر کمپ انتقام بگیرم.
*چه اختلافی با او داشتی؟
در مدتی که در آنجا بودم رفتار خوبی با ما نداشتند و همین باعث شد از او کینه به دل بگیرم.
*فکر نمی‌کردی این انتقام جان افراد را بگیرد؟
قرار نبود کسی بمیرد. با یکی از دوستانم در داخل کمپ هماهنگ کرده بودم که آنجا را به آتش بکشیم و باعث فرار افرادی شویم که آنجا بودند. با فرار آن‌ها از مدیر کمپ انتقام می‌گرفتم. ساعت ۵ صبح با دو بطری بنزین و گازوئیل از دیوار پشتی وارد شدم و آن‌ها را از طریق یکی از پنجره‌ها داخل ریختم و آتش‌زدم. بعد هم از همان مسیری که آمدم فرار کردم. کلیددار نتوانسته بود در را باز کند و همه گرفتار آتش شدند. می‌خواستم به آن‌ها کمک کنم تا از کمپ رها شوند اما….
*از دوستت خبر داری؟
او هم در این آتش‌سوزی جان‌باخت.
*آن روز مواد کشیده بودی؟
نه.
*در این مدت کجا بودی؟
مخفیانه زندگی می‌کردم. فکر نمی‌کردم ماموران متوجه عمدی‌بودن آتش‌سوزی شده باشند. چهارشنبه قصد داشتم به تهران بروم که دستگیر شدم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: