پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی بزرگترین انتقال قرن به عربستان است.کریستیانو رونالدو به تنهایی رکورد دار و آقای گل جهان شد.کریستیانو رونالدو به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شده بود.کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو در سورپرایزی به باشگاه النصر عربستان پیوست.

کریستیانو رونالدو ،جورجینا را غافلگیر کرد

کریستیانو رونالدو

هدیه نیم میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به مادرش

هدیه لاکچری رونالدو به مادرش: 30 میلیارد تومان!
کریستیانو رونالدو در آخرین روز سال 2023، تولد 69 سالگی مادرش را با هدیه‌ای بسیار گران‌قیمت جشن گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، برای شروع سال جدید میلادی در جشن تولد 69 سالگی مادرش، ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو، از هدیه جالبی رونمایی کرد.

برای این جشن تولد، او یک هدیه تولد خارق العاده به مادرش داد: یک پورشه کاین شاسی بلند لوکس به ارزش 552 هزار دلار! این هدیه که با یک روبان قرمز بزرگ تزئین شده بود توسط کریستیانو جونیور به مادربزرگش تحویل داده شد.

کاتیا، خواهر کریستیانو لحظه تحویل کادوی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد: "خوشحالی او فقط به این دلیل است که پسرش به یاد مادرش بود، نه به خاطر ارزش هدیه. به پدر و مادرت احترام بگذار تا روزهای بیشتری میهمان کره زمین باشی."

 

همچنین مادر رونالدو در این باره گفت: "از فرزندانم به خاطر هدایایی که امروز دریافت کردم تشکر می‌کنم". ماریا دولورس تولد خود را در 31 دسامبر جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو قبلاً هم چندین بار محبت مشابهی به مادرش داشته است. در سال 2020، او و برادرانش یک هدیه گران‌قیمت دیگر برای روز مادر به او دادند. مادر رونالدو در آن سال یک مرسدس بنز به ارزش 110 هزار دلار هدیه گرفته بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: