پایگاه خبری خانه فوتبال:

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید اعضای این تیم از توماس توخل به خاطر تصمیماتش بیزار شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد بعد از تابستان پیش رو به همکاری با توماس توخل ادامه ندهد. این تصمیم به دنبال نتایج ضعیف و شایعات اختلاف برخی از بازیکنان از جمله یوشوا کیمیش و ماتیاس دلیخت با سرمربی آلمانی گرفته شده است و مدیران بایرن تشخیص دادند که ادامه همکاری با توخل ثمربخش نخواهد بود.

ماتئوس که در نیم فصل اول هم یکی از منتقدان جدی توخل بود در حمایت از این برکناری گفت: "توخل در مصاحبه‌های بعد از بازی همیشه به بازیکنان تیم حمله می‌کند. او در واقع همیشه اینطور نشان می‌دهد که کسی است که اشتباه نمی‌کند و بازیکنان هستند که اشتباه می‌کنند - و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای شما نمی‌خواهید آن را در مصاحبه و جلوی مطبوعات بشنوید. این فقط در مورد یک بازیکن نیست. او به طور کلی به تیم حمله می‌کند، می‌گوید که انتظار بیشتری دارد و غیره - اما شاید بازیکنان نیز کمی بیشتر از توخل انتظار داشته باشند.

او خود را در بین بازیکنان تیم منفور کرده است. به عنوان مربی‌ای که ادعا می‌کند می‌خواهد مورد اعتماد باشد، اعتمادی را که دوست دارد دریافت کند، جلب نمی‌کند. اگر روز سه شنبه مقابل لاتزیو همه چیز آنطور که بایرن می‌خواهد پیش نرود، توماس توخل دیگر در این تیم ادامه نخواهد داد. من کاملاً از این موضوع مطمئن هستم."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: