پایگاه خبری خانه فوتبال:

اوسمار لاس ویه‌را می‌گوید به هواداران پرسپولیس قول جنگیدن در هر بازی برای برد را می‌دهد.
به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لاس ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری بعد از بازی حضور یافت و در حالی که از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران بسیار خوشحال بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* در مورد بازی؟

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های جام حذفی بسیار احساسی هستند. 90 دقیقه بازی است و فقط یک تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. نیمه اول یک ذره به مشکل خوردیم چون حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. خوشبختانه در نیمه اول یک گل زدیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

* سبک بازی پرسپولیس؟

حریف کاملا بسته بازی کرد و در دفاع بود اما اجازه ندادیم که آنها ضد حمله بزنند. بازی‌های اینطوری هستند که نشان می‌دهد باید متعادل بازی کنیم و همیشه آماده باشیم برای ضدحمله نخوردن. در رختکن صحبت کرده بودیم در مورد توپ‌های عمقی و دیدید که گل دانیال از همین منطقه به ثمر رسید. گل سوم هم باعث شد خیلی راحت‌تر و آرام‌تر بازی کنیم.

* تشویق توسط هواداران پرسپولیس؟

در کنفرانس خبری قبل از بازی هم به این سوال جواب داده بودم. ممنونم بابت تمجیدها، ما به دو روش می‌توانیم کار یک سرمربی را آنالیز کنیم؛ یکی نتایج و دیگری سبک بازی بازیکنان. چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم را انجام دادند و در این سه بازی هم به پیروزی رسیدیم. طبیعتا ارتباط خوب هواداران با کادرفنی و بازیکنان، کار را راحت‌تر خواهد کرد. من چند وقت پیش به هواداران قول دادم که تیمی را خواهند دید که همیشه برای پیروزی می‌جنگد. وقتی ما احساس می‌کنیم که هواداران انرژی مثبت به ما می‌دهند، شرایطمان بهتر می‌شود. امیدوارم این رابطه نزدیک خیلی بیشتر هم بشود و تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه ببینیم.

* تعویض کنعانی؟

طبق فکری که درمورد آینده داریم، بازیکنان را به زمین فرستادیم. امروز اولین بازی ابوالفضل بابایی بود و برایش خیلی مهم بود. احمدی را هم می‌خواستیم به زمین بفرستیم اما چون کنعانی احساس درد داشت مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

* عدم استفاده از بازیکنان جوان؟

قبول دارم که جام حذفی فرصت خوبی است تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم. نه تنها بازیکنان جوان حتی بازیکنان جدید مثل اورونوف و عبدالکریم، توانستیم امروز از وحدت هم استفاده کنیم که مدتی بازی نکرده بود. توانستیم تعویض‌ها را متعادل کنیم تا برخی بازیکنان هم استراحت کنند و به نتیجه رسیدیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: