پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس مدعی شد که برای نیم فصل دوم چهار میلیارد از هزینه‌های خود را کاهش داده است.
به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم لیگ برتر در حالی آغاز شده که پرسپولیس یکی از فعالترین تیمها در پنجره زمستانی بوده که علاوه بر تغییر سرمربی و دو عضو کادرفنی، پنج بازیکن جدید را هم به خدمت گرفته و چهار مهره بزرگسال نیز در لیست خروجی داشته است.
پرسپولیس در این پنجره عیسی آل‌کثیر، محمد خدا بنده‌لو، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و ابوالفضل بابایی را به خدمت گرفت و همچنین با محمد عمری، نبیل باهویی، شهاب زاهدی و میلاد سرلک وداع کرد.

با این حال نکته مهم در مورد وضعیت مالی پرسپولیس، جدایی یحیی گل‌محمدی بود که به جای اوسمار ویه‌را بر صندلی سرمربیگری نشست تا عملا دستمزد یحیی گل‌محمدی از سبد هزینه نیم فصل دوم سرخپوشان حذف شود. البته در این بین قرارداد اوسمار نیز با اصلاح مواجه شده است.

به هر حال پرسپولیس در نامه جدید ارسالی به فرا بورس اعلام کرده که میزان هزینه این باشگاه نسبت به نیم فصل اول 4 میلیارد تومان کمتر شده است. به عبارتی اگر عدد 325 میلیارد تومان مبنا گرفته شود، این باشگاه حالا با اسکواد و کادرفنی فعلی 321 میلیارد تومان پرداختی دارد.

WpHpPbMrf5wm

این در حالی است که البته مبنای محاسبه دلار نرخ 50 هزار تومانی است اما حالا با رسیدن به نرخ 61 هزار تومان، میزان پرداختی باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی هم بیشتر خواهد شد.

 

 
 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: