پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی مس رفسنجان طبق حرفی که زده بود، همچنان در اردوی تیمش حضور پیدا نکرده است.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد مس رفسنجان مقابل استقلال زخم کهنه نارنجی‌پوشان فوتبال ایران سر باز کرد؛ مشکلات مالی که از ابتدای فصل گریبان این باشگاه را گرفته، همچنان ادامه دارد و کار به جایی رسیده که محرم نویدکیا به واسطه قولی که به بازیکنانش داده بود، در اردوی این تیم شرکت نمی‌کند.
نویدکیا بر اساس وعده مدیران باشگاه مس رفسنجان به بازیکنان قول داده بود که تا 15 اسفندماه واریزی مناسبی به حساب آنها انجام شود اما با عبور از این تاریخ هنوز اتفاقی رخ نداده و دریافتی اعضای مس روی 35 درصد مانده و البته که نفرات جدید هنوز پولی دریافت نکرده اند.

در چنین شرایطی نویدکیا بعد از بازی با استقلال به بازیکنان اعلام کرد تا زمانی که مشکلات حل نشود، در تمرینات شرکت نمی‌کند و در بازی ها نیز غایب خواهد بود.

سرمربی موفق مس رفسنجان بعد از برد ارزشمند مقابل استقلال در جام حذفی، کرمان را به مقصد اصفهان ترک کرده و در کنار خانواده‌اش است. با اینکه پیش بینی می‌شد او امروز به اردوی تیمش اضافه شود و کارش را از سر بگیرد، اما نویدکیا پای حرف خود مانده و فعلا در تمرینات شرکت نمی‌کند.

این در حالی است که مس رفسنجان روز جمعه در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان تراکتور است و در فاصله 48 ساعت تا این مسابقه مشخص نیست چه اتفاقاتی حول نیمکت نارنجی‌پوشان رخ بدهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: