پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس به‌زودی پروژه تمدید قرارداد با بازیکنانی که در انتهای فصل جاری قراردادشان به پایان می‌رسد را آغاز خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه" مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی 9 بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این باشگاه تلاش دارد رضایت آنها را برای تمدید قرارداد جلب کند.
طی روزهای اخیر شایعه شده بود که این بازیکنان در تصمیمی مشترک به باشگاه اعلام کرده‌اند تا مطالباتشان تسویه نشود تمدید نخواهند کرد، اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تکذیب این شایعه می‌گوید بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی به زودی بحث تمدید قراردادها را آغاز خواهیم کرد و برای این کار برنامه‌ریزی داریم.
این مدیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در چند روز آینده و بعد از اینکه اوضاع باشگاه سر و سامان گرفت و همه چیز روی روال افتاد این کار آغاز خواهد شد تا با بازیکنان به توافق برسیم و قراردادشان را تمدید کنیم. این مدیر باشگاه پرسپولیس با رد شایعاتی که درباره انصراف پورعلی‌گنجی از تمدید قراردادش مطرح شده گفت: مرتضی برای کارهای درمانی پایش در اصفهان حضور دارد و به محض بازگشت  به تهران قرارداد او هم تمدید خواهد شد.

با وجود این صحبت‌های مدیران پرسپولیس به نظر می‌رسد پرداخت یا عدم پردخت به‌موقع آپشن‌های باقیمانده از فصل قبل و مطالبات معوقه امسال  تاثیر پررنگی در  بحث تمدید قرارداد بازیکنان این تیم خواهد داشت و حتی اگر آنها صراحتا چنین مسئله‌ای را به باشگاه اعلام نکرده باشند به این زودی‌ها دعوت باشگاه را پاسخ نخواهند داد.

تجربه نشان داده بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری با بهانه‌ها و توجیهات مختلف این مهم را به تعویق می‌اندازند و تا روزهای پایانی فصل و حتی بعضا در آخرین فرجه ممکن از طرف باشگاه، بعد از سنجیدن تمام جوانب، با در نظر گرفتن میزان دریافتی‌هایشان و شرایطی که برای فصل بعد دارند اقدام به تمدید قرارداد خود می‌کنند و هیچ عجله‌ای برای این کار نخواهند داشت، چرا که باشگاه دنبال آنهاست.

از سوی دیگر 9 بازیکنی که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد غالبا چهره‌های مهم و تاثیرگذرای در ترکیب سرخ‌ها بوده‌اند که جدایی برخی‌شان می‌تواند به شاکله تیمی و استخوان‌بندی تیم قهرمان سال‌های اخیر لطمات جدی وارد کند و باشگاه پرسپولیس باید برای جلب رضایت آنها از حالا به فکر چاره باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: