پایگاه خبری خانه فوتبال:

3 امتیاز مفت از دست رفت در حالی که نساجی فاصله چندانی با کسب 3 امتیاز مسابقه نداشت، اشتباه علیرضا رضایی بازی را به تساوی کشید.صنعت نفت 1 - 1 نساجی: 3 امتیاز مفت از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند، این در حالی است که 3 امتیاز مهم خارج از خانه در دسترس نساجی قرار داشت اما اشتباه علیرضا رضایی در دقایق پایانی مسابقه رؤیاهای آنها را نقش بر آب کرد.

جریان مسابقه در طول نود دقیقه با برتری نسبی نساجی همراه بود و آنها در نیمه اول روی اشتباه عرفان قهرمانی به گل رسیدند و در ادامه مسابقه هم چندین موقعیت خوب گلزنی از دست دادند تا اختلاف به 2 گل نرسد، تلاش‌های صنعت نفت آبادان راه به جایی نبرد و در طول 90 دقیقه نتوانستند دروازه نساجی را باز کنند.

در زمانی که بازیکنان و کادرفنی نساجی آماده گرفتن جشن پیروزی بودند، توپی که از میانه میدان به داخل محوطه نساجی ارسال شده بود و مزاحمتی هم روی دروازه‌بان نساجی نبود، گلر این تیم علیرضا رضایی سعی داشت توپ را با سینه کنترل کند و وقت باقی‌مانده را به این شکل تلف کند، اما به شکلی عجیب توپ از بین پاهای او عبور کرد و به گل تساوی صنعت نفت آبادان تبدیل شد. 

در این مسابقه حواشی زیادی در جریان بود و سرمربی دو تیم از زمین مسابقه اخراج شدند و دقایق پایانی این مسابقه با درگیری بازیکنان و کادرفنی دو تیم همراه بود. بازیکنان نساجی و صنعت نفت پس از پایان بازی علیرضا رضایی گلر نساجی را در آغوش گرفتند و به او دلداری دادند. 

با نتیجه‌ای که در این مسابقه به دست آمد، استقلال خوزستان با انگیزه مضاعف مقابل همنام تهرانی به میدان خواهد رفت و تلاش می‌کند تا فاصله را با قعر جدول بیشتر کند.

تاریخ: هفته نوزدهم لیگ برتر ایران/ پنج‌شنبه، ۱۷ اسفند ساعت ۱۷:۴۰/ ورزشگاه تختی آبادان 

تیم داوری: سعید رحیمی‌مقدم، محمد عطایی، مهدی سیفی، ایمان کهیش 

نفت آبادان صنعت نفت آبادان: 

پیام پارسا، حسین سنگرگیر، عرفان قهرمانی، علی یوسف، حسین شنانی (63- فیاض میردورقی) ، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، میثم تهی‌دست، محمدصادق بارانی (77-رضا امانی‌نژاد)، امیرمحمد پناهی (46- فرشاد محمدی‌مهر)، طالب ریکانی (70- امین معیبدنژاد)

نساجی نساجی مازندران: 

علیرضا رضایی، امیر مهدی جان ملکی، امیر محمد هوشمند، صابر حردانی (82- آریا برزگر (90-مهرداد عبدی)) ، سعید آقایی(46- سعید بیگی)، حسین زامهران، محمود قایدرحمتی، منصور باقری، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

شرح گل:

دقیقه 42 - گل‌به‌خودی قهرمانی (صنعت نفت 0 - 1 نساجی): ارسال منصور باقری روی دروازه صنعت توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد و شوت مهاجم نساجی با برخورد به عرفان قهرمانی به گل اول نساجی تبدیل شد.

دقیقه 4+90 - گل به خودی علیرضا رضایی (صنعت نفت 1 - 1 نساجی): ارسال روی دروازه نساجی با اشتباه عجیب علیرضا رضایی همراه شد و در دقایق پایانی دروازه نساجی باز شد، در حالی که رضایی می‌توانست توپ را به سادگی در اختیار بگیرد اقدام به استپ سینه کرد، اما توپ از بین پاهای او عبور کرد و دروازه نساجی باز شد.

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 31 : ضربه محمدرضا آزادی از فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: نفوذ صابر حردانی به عمق خط دفاعی صنعت نفت در ثانیه آخر توسط مدافع این تیم برگشت داده شد.

دقیقه 36: ضربه از راه دور عرفان قهرمانی در آغوش علیرضا رضایی آرام گرفت و خطری دروازه نساجی را تهدید نکرد.

دقیقه 51: ضربه حسین شنانی به گل تبدیل شد، اما پیش از آن داور این صحنه را آفساید تشخیص داده بود.

دقیقه 66: حرکت عرضی و ضربه محمدرضا آزادی با اختلاف زیاد از بالای دروازه صنعت به بیرون رفت.

دقیقه 80: ضربه آزاد از راه دور منصور باقری به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 2+90: ارسال زمینی بازیکن صنعت با دخالت هوشمند همراه شد و نزدیک بود که دروازه نساجی با ضربه خودی باز شود.

کارت زردکارت زرد:

علی یوسف (17) حسین شنانی (57) مصطفی احمدی (71) میثم تهی‌دست (80) محمدامین معیبدنژاد (7+90)

 صابر حردانی (45) سعید آقایی (25) احسان حسینی (77)

کارت قرمزکارت قرمز:

محمدرضا یوسفی (9+90)

بولت استقلالحواشی:

*بازیکنان نساجی پس از گل خوشحالی جالب توجهی انجام دادند و بازیکنان نیمکت نشین به حلقه شادی بعد از گل اضافه شدند.

 * سهراب بختیاری‌زاده با اعتراض‌های شدیدی که داشت از زمین مسابقه اخراج شد.

* ساکت الهامی پس از گلی که نساجی دریافت کرد اعتراض‌های شدیدی انجام داد که او هم مانند سرمربی نفت آبادان از زمین مسابقه اخراج شد.

* دقایق پایانی مسابقه بازیکنان و کادر فنی دو تیم درگیری نسبتا شدیدی با هم پیدا کردند و برای دقایقی بازی با حاشیه پیش رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: