پایگاه خبری خانه فوتبال:

اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس، امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.
به گزارش "ورزش سه"، اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس با حضور نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان درباره شرایط خود گفت: در واقع وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در ۱۰ بازی آخر، ما صعود خوبی در لیگ برتر داشتیم و تمام سعیمان را می‌کنیم تا امسال نیز صعود خیلی خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم. پیکان ۲ پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره را به خدمت گرفته است. پیکان در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: پیکان برخی مواقع سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ۵-۳-۲ بازی می‌کنند و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمریناتمان را انجام دادیم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز لازم برای ادامه فصل را کسب کنیم. این بازی، پنجمین و آخرین دیدار فشرده ماست و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

او ادامه داد: بازی صفر-صفر برای هر هواداری ناراحت کننده است و دوست ندارد. خیلی وقت در این بازی تلف شد از کارهای پزشکی، تعویض‌ها، VAR و کارهای غیرواجب که وقت زیادی تلف شد. ما مثل هواداران از نتیجه راضی نبودیم و برنامه داشتیم تا نتیجه به دست آوریم. نتوانستیم نتیجه مطلوب را به دست آوریم و از موقعیت‌ها نشد استفاده کنیم.

اوسمار خاطرنشان کرد: درسی که گرفتیم این بود هر موقعیتی که گرفتیم همان لحظه استفاده کنیم و به موقعیت قبلی و بعدی هرگز فکر نکنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره ارتباط با یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق این تیم گفت: یک شام دوستانه بود برای دو نفری که همدیگر را دوست دارند و با هم دوست هستند؛ خارج از محیط کاری می‌خواستیم همدیگر را ببینیم و صحبت کنیم. فقط یک دورهمی دوستانه بود‌.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: