پایگاه خبری خانه فوتبال:

شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، در آخرین آهنگش بار دیگر به این بازیکن سابق بارسلونا طعنه زده است.
به گزارش "ورزش سه"، این زوج که یکی از موفق‌ترین، محبوب‌ترین و مشهورترین زوج‌های دنیای موسیقی و فوتبال بودند در تابستان دو سال قبل و به دلیل آنچه که خیانت پیکه اعلام شد از یکدیگر جدا شدند. 

این دو در طول دوران ازدواج‌شان دو پسر داشتند و درگیری بر سر حضانت و محل زندگی فرزندان‌شان به موضوعی جدی بین آنها تبدیل و کار حتی به دادگاه کشیده شد و شکیرا در طول این مدت بارها در آهنگ‌ها و صحبت‌هایش به همسر سابق و نامزد فعلی او طعنه زد.

حالا به نظر می‌رسد که این ستاره کلمبیایی تصمیمی برای متوقف کردن این روند دارد و در آهنگ جدیدی که قرار است در آلبومش منتشر شود بار دیگر به پیکه اشاره کرده و مستقیما هم در گفتگو با خبرنگاران این موضوع را تایید کرده که مورد توجه بسیاری هم قرار گرفته است. 

او در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «ولدمورت، کسی که نباید اسمش را برد؟ امیدوارم که این آخرین آهنگی باشد که من درباره این موضوع و او می‌نویسم. احساس کردم که هنوز حرفی هست که در گلویم گیر کرده و نیاز دارم که مطرح کنم. این موضوع را به سونی گفتم و او شروع به گریه کرد. هرگز ندیده بودم یک مرد در استودیوی من گریه کند.»

ولدمورت شخصیت معروف و بدجنس کتاب‌های داستانی هری پاتر است که بسیاری از او با عنوان «اسمش رو نبر» در این کتاب یاد می‌کنند و اشاره شکیرا به او بوده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: