پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد برخلاف گمانه‌زنی‌های شکل‌گرفته، این تیم به دنبال جذب مهاجم اسبق خود نیست.
به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس یک جای خالی دیگر در لیست خود دارد و گفته می‌شود بحث انتقال یک مهاجم به این تیم همچنان دنبال می‌شود.

بعد از جدایی نبیل باهویی و همچنین شهاب زاهدی، این تیم در پنجره زمستانی عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. البته آنها ابوالفضل بابایی جوان را هم به خدمت گرفته‌اند که طی دیدارهای اخیر فرصت چندانی به دست نیاورده است. موضوعی که باعث شده تا بحث انتقال یک مهاجم آزاد دیگر به این تیم همچنان دنبال شود.

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال گادوین منشا به پرسپولیس شکل گرفته است. مهاجم نیجریه‌ای که بعد از درخشش در پیکان به عضویت پرسپولیس در آمده بود و زننده یکی از خاطره‌انگیزترین گل‌های این تیم نیز بود. او بعد از جدایی از پرسپولیس سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد و در گل گهر سیرجان نیز آقای گل شد. با این حال حضور در مس رفسنجان باعث نشد او روند گلزنی‌هایش را تداوم بخشد و در پنجره زمستانی نیز از فولاد خوزستان جدا شد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، اما شایعه انتقال منشا به این تیم را رد کرده: نه چنین بحثی شکل نگرفته است. ما فعلا برنامه‌ای نداریم، البته انتقال بازیکن برعهده و تصمیم سرمربی تیم است که چنین درخواستی هم نداشته است.

درویش درباره اینکه آیا آنها اقدامی برای جذب مهاجم خواهند داشت گفت: باید سرمربی نیاز خود را اعلام کند که درخواستی نداشته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: